K
kyselijä
Vieras
Tilanne on se että olen laihduttanut runsaasti tässä ja nyt olen raskaana. Olen korjannut ruokavalion kuntoon ja nyt sitten tämän raskauden takia haluan korjata sitä vielä, viimeisetkin turhat sokerit pois. Minulla on vielä kiloja jäljellä, olen lievästi ylipainoinen. Olen aika varma että tulen laihtumaan tässä jokatapauksessa tai sitten on alettava syömään runsaasti enemmän.
Liikun oikeastaan jopa niin paljon etten pidä ruoassa kalorivajetta vaan se tulee juurikin liikunnasta. Minun pitäisi alkaa syömään 2400-2600 kaloria päivässä etten laihtuisi. Ja se on todella paljon.
Jos siis laihdun, se tapahtuu liikunnalla ja terveellisellä, kevyellä ruokavaliolla. Mutta saako raskausaikana laihtua edes näin?
Liikun oikeastaan jopa niin paljon etten pidä ruoassa kalorivajetta vaan se tulee juurikin liikunnasta. Minun pitäisi alkaa syömään 2400-2600 kaloria päivässä etten laihtuisi. Ja se on todella paljon.
Jos siis laihdun, se tapahtuu liikunnalla ja terveellisellä, kevyellä ruokavaliolla. Mutta saako raskausaikana laihtua edes näin?