Onko siis sikailfluenssaa vastaan rokote?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koska sitä ei tarvita ja se on älyttömän kallista hyötyihin verrattuna. Siksi se annetaan vain riskiryhmille, jotka on päätetty jo aikaa sitten. Kysy yhtä hyvin miksei vatsatauteihin anneta rokotteita, vaikka niitä on ollut tänä vuonnakin vähintään joka toisella ja ne ovat rankempia ihmiselle kuin tämä flunssa.

Eikö olisi jo aika kissankokoisilla kirjaimilla todeta se tosiasia, että tämä ns sikainfluenssa ei todellakaan ole huippuvaarallinen, kun se asianmukaisesti hoidetaan. Suomessa hoito on asianmukaista.

On helppo ymmärtää ihmisten pelko, kun heitä media hysterisoi.

Köyhissä maissa tauti onkin vaarallinen, koska siellä terveydenhoitojärjestelmä on yleensä heikko.

Köyhissä maissa ihmisiä kuolee päivittäin moniin muihin tauteihin, joista meillä ei välitetä ennen kuin ne iskevät tänne. Vasta silloin on kyseessä katastrofi, kun länsimainen ihminen saa tartunnan.

Ja siihen rokotteeseen kuolee ja on kuollut jo ennemmän ihmisä kuin itse possutautiin.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Rokotetta saadaan loka-marraskuussa.

Eli sillon kun ensimmäinen aalto on jo käyny tai päällä. Työkaveri sano kyllä fiksusti, että kannattas hommata se tauti heti ensimmäisess aallossa kun toinen aalto on paljon rajumpi. Tosin tais unohtaa sen, että jospa siihen ei tuu immuuniks tai vaikka tuliskin niin se ehtii muuntautua toiseen aaltoon mennessä - jopa resistentiksi rokotteille. Johan sitä Saksassa oli resistenttinä Tamiflulle. Onneks toisen firman myrkyt puri.

Tässä jokunen aika sitten kerroin, että ko rokotetta on syksyllä saatavissa. Silloin mulle naurettiin ja sanottiin, ettei sitä ole vielä keksittykään. Tiesin sen, koska olen ns alalla.

Kyllähän Suomikin sitten osti näitä tehottomia myrkkyjä miljoonia ruiskuja epidemian pelossa. Vuonna 1976 Yhdysvalloissa kuoli yksi ihminen sikainfluenssa"epidemiassa" ja, kun kaikki kansalaiset päätettiin rokottaa, niin 25 ihmistä kuoli näihin rokotteisiin ja tuhannet halvaantuivat. Eli varuillaan kannattaa olla, mutta ei niinkään taudin itsensä takia.

Netistä löytyy jopa videoita mitä rokote aiheutti.

Uutisten mukaan on tilattu kaks rokotetta jokaiselle suomalaiselle. Ja yleisimpään yrjötautiin eli norovirukseen kyllä yritetään koko ajan kehittää rokotetta, mutta kun se pirulainen muuntautuu tosi nopeasti ja on muuttunut entistä ärhäkämmäksi oireiltaan ja tarttuvuudeltaan viime vuosina. Viimeset kolme vuotta noron aiheuttamat yrjö-/ripulitaudit on aiheuttanu ylivoimasesti eniten poissaoloja kaikkiin tartuntatauteihin verrattuna. Enemmistötartunnat tapahtuu päiväkodeissa ja kouluissa, mutta työelämässäkään ei suostuta uskomaan, että noro tarttuu jopa 36 h oireiden loppumisesta.. Itse kuulin viime talvena kahteen otteeseen vanhuksen kuolleen laitoksessa ko. paskatautiin - ihana lähtö.

Alkuperäinen kirjoittaja huolissaan:
Alkuperäinen kirjoittaja h:
http://tuulikki.blogit.uusisuomi.fi/2009/05/17/sikainfluensa-rokotteet/

asiaa!!

Mutta minähän en usko mihinkään, en suuntaan enkä toiseen, ennen kuin joku antaa minulle tieteellistä tutkimus tulosta asiasta. Siihen asti sekä tuo infulenssa kuten rokote on yhtä vaarallista tai vaaratonta.Vaikka sinällään en ole yleisrokotuksia vastaan-päinvastoin, eihän maailmassa olisi näin paljon terveitä ihmisiä,ilman rokotteita.vrt.tuberkloosi.

Yhteistyössä