A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Näyttää mun silmään vähemmältä, olenko ihan hakoteillä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ok, hämää vaan silmää melkoisesti. Varsinkin kun katsoo vieressä olevaa herneiden mittaus litraa.. näyttää niin kovin paljon isommalta. Mutta musta tuntuu että tänä vuonna jotenkin on kusetettu enemmän vielä tossa tilavuudessa laittamalla lodjuihin ihan sairaan kokosia mansikoita, jolloin ne tyhjät kohdat on jättimäisiä. Mahtuis monta pienempää mansikkaa niihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Rasioita saa vaikka mitä kokoa. Jos jossain myydään marjoja hintaan "x euroa/ rasia", eikä rasian koosta puhuta mitään, siitä pitäisi jo ilmoittaa jonnekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Salaliitto sanon minä:No ei tietenkään, valehtelevat ja huijaavat aina, varsinkin juuri sinua. Eihän sitä tietystikään mikään taho valvo.
Onkohan litran maitotölkkikään oikeasti täyttä litraa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Meillä ainakin on vain 500g siinä rasiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Salaliitto sanon minä:No ei tietenkään, valehtelevat ja huijaavat aina, varsinkin juuri sinua. Eihän sitä tietystikään mikään taho valvo.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Meillä ainakin on vain 500g siinä rasiassa.
Eli litra.
1kg mansikkaa on noin 2 litraa. Juuri tein mansikkahilloa tuollaisella ohjeella.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Rasioita saa vaikka mitä kokoa. Jos jossain myydään marjoja hintaan "x euroa/ rasia", eikä rasian koosta puhuta mitään, siitä pitäisi jo ilmoittaa jonnekin.
siis meillä ainakin väittävät että on litra.. mietin jo tossa yks päivä että otan ja testaan, mutta sitten en muistanut ennen kuin söin osan. Mittaamaan ei sit kannattanut enää ryhtyä.
Niin ja osa on tosi raakoja, vaikka miten valkkaat sen parhaan rasian, MUKA. Ja sit yks lajike on nykyään semmonen (ainakin täällä meillä) että maistuu tosi hiekkaselle. Mikä lie.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Salaliitto sanon minä:No ei tietenkään, valehtelevat ja huijaavat aina, varsinkin juuri sinua. Eihän sitä tietystikään mikään taho valvo.
Hei sinulle tiedoksi että usein maito"litra" on 0,95l![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Salaliitto sanon minä:No ei tietenkään, valehtelevat ja huijaavat aina, varsinkin juuri sinua. Eihän sitä tietystikään mikään taho valvo.
En ole itse koskaan törmännyt tällaiseen. Eli tuskinpa on "usein".
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Rasioita saa vaikka mitä kokoa. Jos jossain myydään marjoja hintaan "x euroa/ rasia", eikä rasian koosta puhuta mitään, siitä pitäisi jo ilmoittaa jonnekin.
siis meillä ainakin väittävät että on litra.. mietin jo tossa yks päivä että otan ja testaan, mutta sitten en muistanut ennen kuin söin osan. Mittaamaan ei sit kannattanut enää ryhtyä.
Niin ja osa on tosi raakoja, vaikka miten valkkaat sen parhaan rasian, MUKA. Ja sit yks lajike on nykyään semmonen (ainakin täällä meillä) että maistuu tosi hiekkaselle. Mikä lie.
Söitkö siis sen rasiankin?Äkkiähän sen mittaa, mahtuuko siihen litra vettä vai ei. Eihän siihen mittaamiseen niitä mansikoita tarvita.
Alkuperäinen kirjoittaja sinä siellä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Salaliitto sanon minä:No ei tietenkään, valehtelevat ja huijaavat aina, varsinkin juuri sinua. Eihän sitä tietystikään mikään taho valvo.
Kyllä laktoosittomat USEIN ovattai hyla, katso kaupassa ja ylläty
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sinä siellä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Salaliitto sanon minä:No ei tietenkään, valehtelevat ja huijaavat aina, varsinkin juuri sinua. Eihän sitä tietystikään mikään taho valvo.
Kyllä laktoosittomat USEIN ovattai hyla, katso kaupassa ja ylläty
![]()