onko siellä flamingossa lasten vaatekauppaa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uimaan ja shoppailemaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis ukokaa jo että en minä mihinkään ostoskeskukseen meinaa erikseen mennä:(
Olen vain kuullut että tuolla falmingon kylpylässä olisi jotain liikkeitä ja ihan kauppoja joten sinne meinaan mennä.
En siis ole menossa mihinkään muualle.

[QUOTE="a.p";27935865]Siis ukokaa jo että en minä mihinkään ostoskeskukseen meinaa erikseen mennä:(
Olen vain kuullut että tuolla falmingon kylpylässä olisi jotain liikkeitä ja ihan kauppoja joten sinne meinaan mennä.
En siis ole menossa mihinkään muualle.[/QUOTE]

Ei siellä kypylässä ole kauppoja (mihin siis ajattelit uimapuvussa mennä), vaan tuo kylpylä on kauppakeskuksen sisällä. Eli kävelet kauppakeskukseen sisään ja sieltä menen kylpylään.

[QUOTE="Vieras";27935860]Siellä on Polarn O Pyret, Name it, Jesper Junior ainakin.[/QUOTE]

kiitti :)
Ja nämä on nyt siellä falmingossa eikä missään erillisessä ostoskeskuksessa?

[QUOTE="hih";27935894]voi juma![/QUOTE]

kuin?
Joskus ennen on vain silmiini osunut kuinka on ollut falmingo ketjuja täällä ja puhuttu nimenomaan falmingossa olevista kaupoista.
En minä mihinkään muualle ole menossa.

Flamingo ja jumbon kauppakeskus ovat yhtenäisiä. Pääset hienosti flamingosta jumbon puolelle shoppaamaan. Eli kun olet flamingon puolella menet rullaportaita ylös ja siinä vasemmalla kulmassa on polarn. O pyret ja siitä kun jatkat käytävää eteenpäin pääset jumbon puolelle. Rullaportaat alas ja siitä näkyykin liikkeitä niin paljon ettet tiedä missä kävisit ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito;27936051:
Flamingo ja jumbon kauppakeskus ovat yhtenäisiä. Pääset hienosti flamingosta jumbon puolelle shoppaamaan. Eli kun olet flamingon puolella menet rullaportaita ylös ja siinä vasemmalla kulmassa on polarn. O pyret ja siitä kun jatkat käytävää eteenpäin pääset jumbon puolelle. Rullaportaat alas ja siitä näkyykin liikkeitä niin paljon ettet tiedä missä kävisit ensin.

Mut kandee laittaa eka vaatteet päälle... ;)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä