Onko selvännäköijöitä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hoo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hoo"

Vieras
Voisitko ystävällisesti vähän vihjaista minulle, missä mahtaa olla minun elintärkeä avainnippu! Jo montaa päivää sitä etsinyt, mutta ei löydy mistään...

Kaunis kiitos!

[QUOTE="vieras";23001580]Se on tippunut ulos lähelle ulko-ovea. Lumen alla on ja jos et nyt etsi niin keväämmällä se tulee vastaan.[/QUOTE]

Tää on mun itsenikin mielestä kaikista todennäköisintä. Mutta kun ne katos, niin seuraavana yönä oli tullut aivan hirveesti lunta ja lumityöt on tehty sen jälkeen... Eli aika vaikeeta varmaan lähteä etsimään tuolta hangesta...

[QUOTE="hoo";23001597]Tää on mun itsenikin mielestä kaikista todennäköisintä. Mutta kun ne katos, niin seuraavana yönä oli tullut aivan hirveesti lunta ja lumityöt on tehty sen jälkeen... Eli aika vaikeeta varmaan lähteä etsimään tuolta hangesta...[/QUOTE]

Sinne hankeen vaan:) Suunnilleenhan tiedät mille kohdalle siitä oven läheltä on ne lumet luotu? Eikä ne ole siinä pinnan lähellä vaan syvemmällä lumessa ja enemmän siellä lumikasan takana. Suosittelisin tälläista lumenkaivuu projektia:) Tai odottele sitten kevääseen niin kyllä ne sieltä putkahtaa:)

Ennenkin olen muuten saanut avun täältä, kun olen samaisia avaimia etsinyt.

Silloin minulle sanottiin, että ne ovat suuren harmaan pinnan päällä. Pinta voi olla esim. huonekalu tai joku muu. Mähän sitten pähkäilin kauan, että missä olisi suuri harmaa pinta ja yhtäkkiä keksin, että vanhempieni kotona minun vanhassa huoneessa on harmaa puulattia. Ja sieltä ne avaimet sitten löytyikin :D

Yhteistyössä