Onko se T*ump niin paha ettei siihen edes korona pysty?

  • Viestiketjun aloittaja vierailijakortsu
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sairas päästään ja vakavasti
ja yrittää raukkamaisesti jälkikäteen vierittää vastuun pois sanalla sarkastinen

Trumpin idea UV-valosta ja desinfiointiaineesta koronapotilaiden hoidossa hämmentää – Keuhkolääkäri: desinfiointiaineella tehdään itsemurhia
Presidentti Trump ideoi uusia koronan hoitotapoja. Lääketieteen asiantuntijoita ehdotukset hirvittävät. Vuorokautta myöhemmin Trump sanoo olleensa vain sarkastinen.

Koronavirus
YLE 24.4.2020 klo 14.46päivitetty 24.4.2020 klo 20.14
 
vierailija
Tietääkö yksi maailman suurimmista johtajista, mitä sarkasmi edes tarkoittaa?
Onkohan rikossyyttet kanssa sarkasmia?
Mikä muu on sarkasmia? Miljoonia maksaneet aidanpätkät, jotka kaatuu tuulessa..
 
vierailija
Trump voittaa syksyn vaalit ja tärähtäneistön itkupotkuraivarit sen kun jatkuvat. Mä olen alkanut miettimään, että oliskohan sittenkin parempi jos Trump jäisi yhden kauden pressaksi, koska suvaccien mielenterveys alkaa olemaan heikoilla kantimilla.
 
vierailija
Trump voittaa syksyn vaalit ja tärähtäneistön itkupotkuraivarit sen kun jatkuvat. Mä olen alkanut miettimään, että oliskohan sittenkin parempi jos Trump jäisi yhden kauden pressaksi, koska suvaccien mielenterveys alkaa olemaan heikoilla kantimilla.
Kannatat ajatusta Euroopan ja Suomen talouskurimuksesta ja siitä, että USA haalii rokotteet, jättää meidät kuolemaan. Itse olen isänmaallinen, enkä toivo moista.
 

Yhteistyössä