Onko se Stokken Tripp Trapp nyt sitten paras syöttötuoli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan perinteinen malli on paras. Meillä oli sellainen Jyskistä. Ei kaatunut ja kahden lapsen jälkeen lahjoitimme sen vielä hyväkuntoisena eteenpäin. En ostaisi tuota Tripp Trappia. Se on kuitenkin aika hintava verrattuna noihin muihin, eikä se mun mielestäni ole hyvä sitten enää isommilla lapsilla. Anopilla se on, eikä meillä lapset halua siinä istua. Haluavat "oikean" tuolin :)

On se paras. Siitä ei pääse lapsi pois helposti. Istuttiin tänään sellasessa kopiotuolissa ja siitä lapsi pääsi pois.

Itse olen erittäin tyytyväinen siihen tuoliin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Geutherin Family on minusta parempi kuin Tripp Trapp. Menee vauvasta vaariin ja siinä on oma pöytä sekä turvavyöt:)

juu mut se on ruma. :whistle: meil on se kans enkä tykkää ulkonäöstä. Älä kysy miksi ostettiin. :xmas:

On se paras!
Siskon poika kaatunut selälleen tavallisella syöttotuolilla ja meinas käydä aika pahasti... Itse tykkään juuri siksi Tripp Trapista, koska ei kaadu. Voin laittaa lapsen siihen ja kääntää hetkeksi selkäni, esim. laittaa tiskit koneeseen. Tavallisen tuolin kanssa en uskaltaisi kääntää hetkeksikään selkääni lapsen ollessa siinä.
Meilllä esikoinen kohta 4v. ja edelleen tykkää istua omassa Tripp Trapissa.
Varmasti on myös muita hyviä tuoleja, mutta meillä tämä on kyllä ollut hintansa väärti!

On se paras!
Siskon poika kaatunut selälleen tavallisella syöttotuolilla ja meinas käydä aika pahasti... Itse tykkään juuri siksi Tripp Trapista, koska ei kaadu. Voin laittaa lapsen siihen ja kääntää hetkeksi selkäni, esim. laittaa tiskit koneeseen. Tavallisen tuolin kanssa en uskaltaisi kääntää hetkeksikään selkääni lapsen ollessa siinä.
Varmasti on myös muita hyviä tuoleja, mutta meillä tämä on kyllä ollut hintansa väärti!

Juuri näin! Ja säilyttää arvonsa, helppo myydä eteenpäin.

Meillä Geuther Milou ja olen siihen todella tyytyväinen. Halvempi kuin Tripp Trapp ja minusta myös tukevamman oloinen. Ja tuokin tuoli on pitkäikäinen, kuten Tripp Trapp. Eikä lapsi ole tuosta pois päässyt, ei edes kyllä ole yrittänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
On se paras!

Kaverillani on tuo Tripp Trapp ja kerran tuo poitsu istui siinä ja meinasi sen kanssa kaatua.

On se paras!

Sama täälä, tripptrapp on ainoa jota tää ei oo saanu kaadettua. Kaikista muista on täytynyt pitää kokoajan kiinni. Ja edelleen se istuu tyytyväisenä siinä, tavis ois pitäny jo hävittää eikä poika yllä vielä sellaselta tavalliselta tuolilta syömään. Kyl noi tuolit on olleet tuttavaperheissä pitkään käytössä eikä pojan 3v serkku suostunu omaansa tänne antamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja suhmura-81:
me ostettiin emman "trip trap" ja ei maksanu ihan maltaita verrattuna aitoon trip trappiin. hyvä on ollu käytössä ja on pitkäikäinen.

EIkö sekin maksa sen 100? ja sen kanssa kyllä kippaa lapsi. Työkaverin tyttö työnsi itsensä pöydästä irti istuessaan tuolissa ja oli kaatua selälleen. Onneksi äitinsä sai kiinni. Mutta kyllä sitä ilman tripp trappiakin pärjää! Kallishan se on!

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
On se paras!

Kaverillani on tuo Tripp Trapp ja kerran tuo poitsu istui siinä ja meinasi sen kanssa kaatua.

Minustakin se on helpommin kaatuva, kuin perinteinen syöttötuoli. Naapuri vielä näytti täkäläisen testin (oli jossain lehdessä), jossa tuo perinteinen malli osottautui ylivoimaisesti parhaimmaksi eli näin täällä Tanskassa, Tripp Trappin kotimaassa :)

on ne tripp trappitkin kaatumaan saatu, kaverin poika on kova menemään. meillä on "vanhan mallinen" syöttötuoli jonka saa keskeltä "poikki" ja sit pöydällisex setix, on tykätty. ennen lasta ajattelin et haluun tripp trappin mut syyt oli ehkä muut kun et se on ohyvä. pienempänä meidän poika koitti tripp trappia, ei pystynyt istuu kun oli jotenkin hassu istuma-asento (takakeno). mut jos pystytte koittaan miten vauva missäkin syöttärissä istuu niin sillai löytyy varmaan paras. (siis jos ei osta ennakkoon.)

meillä on nyt 9 -vuotta ollut tripp trapp kolmen lapsen käytössä, kallis hankinta aikoinaan, mutta toimiva tuoli kaikenkaikkiaan. Yhden kerran kaatunut, ei kyllä kovin helposti saa kaatumaan, mutta mahdotontakaan se ei ole. Ja tuoli pysynyt ehjänä muuten, mitä nyt koiranpentu pureskeli jalkoja...

täältä kaksi plussa ääntä trip trapeille. meillä niitä kaksi ja nyt ollaan esikolle puhuttu että kun tää kolmonen joskus ensi jouluna tarvii syöttötuolia niin 6v voi siirtyä jo tavis tuolille. eli meillä poika nyt 5v 6kk ja istuu edelleen tuolissa. huomattavasti vähemmän ruokaa lattialla/rinnuksilla kun on oikean kokoinen tuoli alla.

ja siis pikkukakkonen nyt 2v 1kk ja istuu sujuvasti omalla tuolillaan jo ilman klaarta. itse siihen pääsee kiipeämäänkin jo.... eli meillä tykätyt penkit....
toinen tullut taloon kierrätettynä ja tuolin ensimmäinen käyttäjä täytti keväällä 18v eli kestää.....

Me hankintaan ihan perinteinen syöttötuoli. Olisin kanssa halunnut tripp trapp-tuolin juurikin sen pitkäikäisyyden vuoksi. Taloustilanne ei kuitenkaan nyt tässä hetkessä kun sitä tarvitaan anna myöden kun pitää ostaa lisäksi vielä ne pehmusteet ja se turvavyösysteemikin.
Toisaalta jos miettii ja tätä ketjuakin lukee niin saattaa olla jopa hyvä että hankitaan perinteinen. En aio istuttaa lastani tuolissa kuin syömisen ajan, sen jälkeen noustaan pöydästä...ihan kuten nyt sitterissäkin. Toisekseen oppiipa nopeemmin istumaan oikeella tuolilla syödessä eikä enää 6 vuotiaana istu siinä. Ei me nyt syöttötuolia voida roudata mukana joka paikkaan.

Meilläkin tripp trapp. Todella hyvä ollut, en kadu yhtään vaikka vähän kalliimpi toki oli. Tosi tukevan ja turvallisen oloinen, ja lapsen tosiaan voi siihen jättää vaikka joutuu hetkeks kääntämään selkänsä, ei pääse (ainakaan vielä) itse mitenkään siitä pois tai kaatumaan. Ja kuten joku sanoikin, säilyttää arvonsa, helppo myydä sitten eteenpäin kun ei ite enää tartte. Ja toisaalta, jos ei halua uuteen satsata niin käytettyjähän saa tosi hyvin esim huutiksesta...

Yhteistyössä