Onko se sitten niin outoa jos ei ole kuullut että alhaallakin voi olla kulmahammas ja kysyy siitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Siis viitaten tähän ketjuun..

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2081995-suurperheellinen-vastaa/sivu295.html

Olisiko?
2-vuotais suloinen, rakastava, iloinen, onnellinen, käänteinen vampyyri?

:D

Arvostan ihailuasi, asiallisuuttasi ja kannustavuuttasi.
Varmaankin kauneinta mitä olet tänä vuonna missään yhteydessä aikaansaanut.

:)

Oon siis toi hmmm

Mummeliisa laittaa lapsen kuvan, heti ilmestyy paikalle lapsen ulkonäköä ja hampaita haukkuva ja sinä hammaskysymyksinesi, joten aika helposti konteksti huomioiden on ymmärrettävissä, miksi et saanut kovin ystävällistä vastausta. Tajuat sen itsekin.

• Tykkää
Reactions: Draumsyn
[QUOTE="vieras";27371990]Mummeliisa laittaa lapsen kuvan, heti ilmestyy paikalle lapsen ulkonäköä ja hampaita haukkuva ja sinä hammaskysymyksinesi, joten aika helposti konteksti huomioiden on ymmärrettävissä, miksi et saanut kovin ystävällistä vastausta. Tajuat sen itsekin.[/QUOTE]

mutta en todellakaan ollut se sama (ja nikkikin oli eri). eli jos joku on sinulle tyly vaikka kaupassa niin sen jälkeen saat vittuilla koko maailmalle?

Minä (80-luvun kommentoija) en avannut kyseistä keskustelua, luin vain sen mitä oli lainattu ja vastasin että kyllä, on outoa.

Ei en munkaan kumahampaat varmaan identtiset ole mutta kun etuhampaat in talttamaiset/littanat ja poskihampaissa on reilu tasainen purupinta (suorakulmio) miin kulmahampaat on hieman kartiomaiset/kolmiomaiset.

[QUOTE="vieras";27372047]Muu maailma ei näe kontekstia, sinä näit. Lopeta pillittäminen ja unohda. Tuskin kauhean suuria traumoja sait.[/QUOTE]

Mutta ihan yleisestikin kauhea ajatusmaailma että jos yksi ihminen on ilkeä, se oikeuttaa ilkeilemään kaikille muille.

[QUOTE="vieras";27372047]Muu maailma ei näe kontekstia, sinä näit. Lopeta pillittäminen ja unohda. Tuskin kauhean suuria traumoja sait.[/QUOTE]

ja mun kysymys hampaista oli ennen kuin se toinen haukkui lapsen ulkonäköä, joten miten olisin voinut lukea sen toisen nikin ajatukset ja tietää että aikoo seuraavassa viestissään haukkua?

Mutta ihan yleisestikin kauhea ajatusmaailma että jos yksi ihminen on ilkeä, se oikeuttaa ilkeilemään kaikille muille.

Anteeksi nyt, mutta sinun kommenteistasi ei pystynyt päättelemään, oletko samanlainen typerys kuin ne ilkeilijät. Ja tuossa tilanteessa en yhtään ihmettele, että jouduit ilkeilijöitten listoille.

Ensin tulee kuva, sitten ensimmäinen ilkeily ja sitten sinun hölmö kysymyksesi. Kyllä, minusta on ihan normaalia ja järkeenkäyvää, että sinun tulkittiin kuuluvan ilkeilijöitten joukkoon.

Sulle vittuiltiin palstalla.

Sellaista sattuu. Useinkin.

Yritä päästä siitä yli :)

Ja ei, tämä ei ollut vittuilua. Vaan toteamus siitä, että täällä selviää parhaiten, kun ei liikaa jää miettimään kohdalle osuneita ilkeilyjä.

• Tykkää

Ja sitä paitsi olisit ap voinut noin herkän hipiän omaavana laittaa jonkin viittauksen siihen, että et siis tarkoita pahalla, vaan ihan uteliaisuuttasi kysyt. Kyllähän sinä huomasit, että kuva sai ilkeitä kommentteja, joten olisi pitänyt ymmärtää, että tuossa asiayhteydessä kuka tahansa olisi tulkinnut viestisi ilkeäksi. Lisäksi oma jatkokommenttisi osoitti lisää piirteitä sinusta. Olisithan voinut ilkeilyn sijaan selittää Mummeliisalle fiksusti, miksi asiaa kysyit.

• Tykkää
[QUOTE="vieras";27372105]Ja sitä paitsi olisit ap voinut noin herkän hipiän omaavana laittaa jonkin viittauksen siihen, että et siis tarkoita pahalla, vaan ihan uteliaisuuttasi kysyt. Kyllähän sinä huomasit, että kuva sai ilkeitä kommentteja, joten olisi pitänyt ymmärtää, että tuossa asiayhteydessä kuka tahansa olisi tulkinnut viestisi ilkeäksi. Lisäksi oma jatkokommenttisi osoitti lisää piirteitä sinusta. Olisithan voinut ilkeilyn sijaan selittää Mummeliisalle fiksusti, miksi asiaa kysyit.[/QUOTE]

Ilkeät kommentit kuvasta tuli vasta sen jälkeen kun olin oman kysymykseni laittanut.

ja mun kysymys hampaista oli ennen kuin se toinen haukkui lapsen ulkonäköä, joten miten olisin voinut lukea sen toisen nikin ajatukset ja tietää että aikoo seuraavassa viestissään haukkua?

Olisit sitten selittänyt asian fiksusti Mummeliisalle ja ymmärtänyt, miksi hän reagoi siten kuin reagoi. Sen sijaan fiksuna ihmisenä sinä aloit haukkua Mummeliisaa. Eli peiliin voisit sinäkin katsoa.

[QUOTE="vieras";27372126]Olisit sitten selittänyt asian fiksusti Mummeliisalle ja ymmärtänyt, miksi hän reagoi siten kuin reagoi. Sen sijaan fiksuna ihmisenä sinä aloit haukkua Mummeliisaa. Eli peiliin voisit sinäkin katsoa.[/QUOTE]

Jos mulla sanotaan ihan syyttä näin :Varmaankin kauneinta mitä olet tänä vuonna missään yhteydessä aikaansaanut.

niin ihan ymmärrettävää mun mielestä, että sanoin mummeliisalle ei niin nätisti.

Mutta huomaahan sen tästäkin, "sisäpiiriläiset" puolustaa toisiaan "harmaita" vastaan. Jos puolet olisi olleet toisin päin niin olisitte kilvan puolustamassa mummeliisaa ja haukkuneet mua kun sanoin niin ilkeästi. Pieni piiri pyörii..

Yhteistyössä