Onko se siis et vuoden alusta minimi äitiyspäiväraha nousee? PAljonko se on?

  • Viestiketjun aloittaja pihalla
  • Ensimmäinen viesti
pihalla
Eli siis minimi työttömyyskorvauksen summiinko noustaan?

Paljonko se sit tulee olemaan? Maksetaanko 5 vai 6 päivältä viikossa?
Saako äippärahaan myös lapsikorotuksia?
 
800e/kk riittää
Alkuperäinen kirjoittaja No mä muistelisin:
kyllä että se on nousemassa...

Mutta jos se minimi nousee niin nouseeko niilläki jotka sais nyt jotain 800e/kk:ssa
ei mun mielestä pitäis nousta, minimi sais nousta juu. Itse en oo minimiä koskaan saanu, mutta kyllä se on niin säälittävä se summa että huhhuh
 
googletettua
Soitin juuri äsken Kelan asiakaspalveluun. Virkailijan mukaan ensi vuoden alussa voimaan astuva korotus on varmaa. Hän kuitenkin sanoi, että itse KELAkin on tällä hetkellä pelkän uutistiedon varassa. He eivät siis tiedä mitään varmaa siitä, että ketä se korotus tulee koskemaan. Se virkailija kuitenkin epäili, että se koskisi vain niitä, jotka jäävät äitiyslomalle vuoden 2009 puolella eli sitä aikaisemmin tehtyjä päätöksiä ei enää muuteta tai summia koroteta. Itseäni kyllä tulee ottamaan vahvasti nuppiin, jos se menee hänen epäilyjen mukaan. Mulla kun se korotuksen saaminen jäis kahdesta päivästä kiinni .
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja googletettua:
Soitin juuri äsken Kelan asiakaspalveluun. Virkailijan mukaan ensi vuoden alussa voimaan astuva korotus on varmaa. Hän kuitenkin sanoi, että itse KELAkin on tällä hetkellä pelkän uutistiedon varassa. He eivät siis tiedä mitään varmaa siitä, että ketä se korotus tulee koskemaan. Se virkailija kuitenkin epäili, että se koskisi vain niitä, jotka jäävät äitiyslomalle vuoden 2009 puolella eli sitä aikaisemmin tehtyjä päätöksiä ei enää muuteta tai summia koroteta. Itseäni kyllä tulee ottamaan vahvasti nuppiin, jos se menee hänen epäilyjen mukaan. Mulla kun se korotuksen saaminen jäis kahdesta päivästä kiinni .
Vastataanko siellä sunnuntaisinkin?

 
,
Alkuperäinen kirjoittaja 800e/kk riittää:
Alkuperäinen kirjoittaja No mä muistelisin:
kyllä että se on nousemassa...

Mutta jos se minimi nousee niin nouseeko niilläki jotka sais nyt jotain 800e/kk:ssa
ei mun mielestä pitäis nousta, minimi sais nousta juu. Itse en oo minimiä koskaan saanu, mutta kyllä se on niin säälittävä se summa että huhhuh
No mieti ku tuosta 800e:ta lähtee verot... Ja pitää vuokrat ja kaikki maksaa niinku sillon ku olis töissäki...

Olis se mukavampi se isompiku summa...

Mut minimin pitää ehottomasti nousta, itekki muistan miten pieni se on :(
 
xx
Eiks ne just loppuviikosta eduskunnassa hyväksynyt sen minimi sairauspäivärahan noston siihen minimi työttömyyskorvauksen tasolle. minimi äitiyspäiväraha on ollut ainakin sama summa kuin sairauspäiväraha
 

Yhteistyössä