Onko se niin vaikeeta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Kaupan kassalla ollessa laittaa ne kärryt siihen kassan viereen, että muutkin mahtuu ohi? Tai sit kun tavarat on pakattu kasseihin, niin pitääkö se ostoskärry jättää siihen keskelle käytävää ja lähteä kassien kanssa ulos? Eikös sitä kärryä voisi samalla viedä siihen mistä sen on ottanutkin???

*Nimimerkki: inhoaa kaupassa käyntiä ruuhka-aikana* :whistle:

Se on uskomattoman vaikiaa hallita niitä kärrejä...Varsinkin kun joissain kaupoissa ne ovat ihan jumalattoman suuria ja painavia :| .
Ne vaan liukuu aina väärälle kaistalle tai jonkun kontteihin :ashamed: .

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Se on uskomattoman vaikiaa hallita niitä kärrejä...Varsinkin kun joissain kaupoissa ne ovat ihan jumalattoman suuria ja painavia :| .
Ne vaan liukuu aina väärälle kaistalle tai jonkun kontteihin :ashamed: .[/quote

Juu, kyllä mä sen ymmärrän, mutta meidän kaupassa ei ole suuria kärryjä. :)

Mä KÄRSIN kun olin jouluostoksilla. Mulla oli järkyttävä määrä tavaraa, mutta siinä sitten kun olin puolet latonut, niin alkoi takana oleva latoa tavaraa hihnalle, ja mä koitin sujautella omiani sopivaan väliin... No, kassa huomas ja pysäytti hihnan, ja mä nostelin tavarat suoraan hänelle.

Nooo, sitten kun mä pakkasin omaa järkyttävää tavaramäärääni, ja takana olevakin oli jo saanut omansa, alkoi siihen mun tavaroiden sekaan ryöpytä seuraavan ostoksia |O Mä olen kai sitten hidas pakkaamaan :whistle:

Yhteistyössä