onko se niin väärin, jos annan noitten kauhukakaroidenvalvoa niin pitkään että tipahtavat seisaalleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt ja v*ttuuntunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt ja v*ttuuntunut

Vieras
..kun mä en jaksa. en jaksa!! taas koko ilta ollut yhtä hemmetin karjumista, ne ei tottele mitään. mun päätä särkee, väsyttää, pms vaivaa, itkettää, v*tuttaa. ja nuo saamarin pennut ei nuku. koko yläkerta tömisee kun juoksevat ja kirkuvat siellä. ja mä en jaksa enää komentaa. oon tehnyt sitä viimeisen tunnin. eikä minkään maailman tehoja.

mitä jos vaan annan niitten olla. meen ite nukkuu, valvokoot sitten niin kauan kuin jaksavat. aamulla sitten edestään löytävät kun pitäis kouluun ja hoitoon lähteä.

:(
kun en jaksa.

Onko sulla miestä?
Mulla melkeen ihansamalainen fiilis, pää särkee, jalat sattuu ja huippaa. Ja tyttö ei millään suostu nukahtamaan ja karju vaan joku tunnin.
Onneks iskä nukutti sitten tytön...

kakarat rauhoittuvatkin kun vaan ystävällisesti toivotat heille hyvää yötä ja sanot että äiti menee nyt nukkumaan, kauniita unia, nähdään aamulla :) Kannattaa kokeilla......

Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
Onko sulla miestä?
Mulla melkeen ihansamalainen fiilis, pää särkee, jalat sattuu ja huippaa. Ja tyttö ei millään suostu nukahtamaan ja karju vaan joku tunnin.
Onneks iskä nukutti sitten tytön...

ei. oon yh. asutaan vanhassa talossa, lasten huoneet on yläkerrassa ja mun omani alakerrassa.. joten "nukuttaminen" (siis nuorin on 6 ja vielä pitäis sekin nukuttaa?!!) ei oo ihan helppoa. ei siis auta muu kuin karjua ja ravata vähän väliä yläkerrassa karjumassa vähän lisää :( paitsi että nyt en enää jaksa. antaa sitten olla.
mä haluun korvatulpat ja suklaata ja mennä peiton alle pimeään :(

Entä jos menet yläkertaan, pyydät lapset sänkyihinsä, peittelet ja luet pari iltasatua. Toivotat sitten hyvät yöt ja kerrot, että äiti on väsynyt ja toivoisi kovasti pääsevänsä nukkumaan.

Kannattaa ainakin kokeilla. Minäkin usein erehdyn möyhyämään, vaikka ystävällinen sana on käsittämättömän paljon tehokkaampi. Ei toki aina, eikä kaikille, mutta kannattaa kokeilla. Jos ei muuta, niin itsellesi saattaa jopa tulla parempi mieli, jos satuhetkestä tulee mukava :)

Kaikkea kannattaa kokeilla :) Tuskin kuolevat yhteen lyhyeen yöhön, ja aamulla tosiaan muistutat että tämän takia nukkumaan kannattaisi mennä silloin kun äiti niin sanoo...

yhden kerran voit vaikka tota kokeilla, et ilmoitat, että mä meen nukkumaan nyt, kun eihän noi nyt mitään ihan pikkuipanoita ole.
jos tuo karjuminen ja tottelemattomuus on enempikin tapana, niin kannattaa alkaa miettiä, miten muutosta tilanteeseen. oliskio teidän paikkakunnalla perheneuvolasta jotain hyötyä?

Yhteistyössä