Onko se mieheltä"väkivaltaista käytöstä"..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
..että hän kaataa minut koko painollaan lattialle,kun roikuin hänen kaulassaan?Nyt on päänahka kipeä ja niska arka.Mies on iso 195cm ja 140kg,enkä itekkään ole pienenpieni 178/80kg.Mies väittää,että oli vahinko kun mä olen kuulemma"aika lihava kuitenkin".Riita alkoi siitä että mies halusi selata mun kännykkääni.Aiemmin ei ole vastaavaa tapahtunut.Ei mitään suukopuakaan.Mies on kyllä aika dominoiva,ja haluaa päättää asioista.

Puhuin omalle isälleni,hänestä minun pitäisi unohtaa asia,mutten voi.Ystäväni taas ihmetteli puhunko totta.Ollaan seurusteltu 8kk,ei asuta yhdessä.Mulla lapsi,joka 11 v ,tapahtuma-aikaan mummolassa.

"Riita alkoi siitä että mies halusi selata mun kännykkääni."

Jätä nyt äkkiä se mies. Olette olleet vain 8 kk yhdessä, ja jo nyt olet miehen mielestä tilivelvollinen hänelle. Älä jää tuollaiseen suhteeseen, se vain pahenee vuosien mittaan.

Siis mitä tapahtui? Mies otti kännykän väkisin ja sinä hyppäsit takaapäin roikkumaan miehen kaulaan? Mies kaatui tahallaan lattialle ja sinä jäit alle?

Jos tilanne oli tuollainen, niin en pitäisi miestä väkivaltaisena, koska ärsyttäähän se ketä tahansa jos joku roikkuu kaulassa niin ettei esim. henki kulje kunnolla.

Jättäisin miehen silti, koska mies on selvästi liian kontrolloiva.

Miksi ihmeessä joku haluaa tutkia toisen kännykkää? Orastavaa mustasukkaisuutta, ylitsevuotavaa sellaista, ei jatkoon

Hyi kamala, minun puhelintani ei yksikään mies ratsaa tai jos tekee niin, niin saa lähtöpassit välittömästi. Enää ikinä en huoli sairaalloisen mustasukkaista miestä pilaamaan elämääni.

Siis tahallaan rojahti päällesi vai kaaduitteko kun roikuit hänessä? Ja olitteko tosissaan vai alkoiko vitsillä vai miten tuo meni?

Jos nyt tahallaan heitti lattialle ja itse hyppäsi päälle, niin pimeältä kuulostaa. Mutta jos enemmän sellainen horjahdus/romahdus kun hyppäsit kaulaan, niin ehkä enemmän vahinko.

Miehet kannattaa aina jättää, ne on sikoja jokaikinen. Kukaan nainen ei ole jäänyt katumaan sitä päätöstä.

Ivailuako? Ei ole kaikki miehet sikoja eikä kaikki naiset. Mutta ap:n tapauksessa kuulostaa että mieheltä aiheetonta mustasukkaisuutta ja se on vaarallista.
Miksi roikuit miehen kaulassa? Hellyyttä vai yritit estää ottamasta puhelinta? Miksi mies kaatui? Tahallaan?

Yhteistyössä