vierailija
Että kotona olijalle vinoillaan? Sanotaan vaan, että sullahan on helppo elämä, kun saat olla vaan kotona.
Niin, se on ihmeellistä,ettei tajuta, kuinka huono elintaso tällaisella kotona olevalla on ja kuinka yksinäistä tämä on.Kateutta ja katkeruutta, koska vinoilija ei itse ole kyennyt tai uskaltanut edes kokeilemaan kotona olemista kaikkine haasteineen.
Jokainen periaatteessa voisi olla vain kotona, mutta silloin voi joutua luopumaan esim. elintasosta ja jopa osasta ystävistä. Nämä kateelliset eivät näe, että kotonakin olemiseen voi liittyä monia syitä ja ne eivät välttämättä ole ihmisestä itsestään johtuvia.
Olen kotikissa viihtyen kotona. Nukuin pitkään ja avasin sitten tietokoneen. Luin muutaman artikkelinKateutta ja katkeruutta, koska vinoilija ei itse ole kyennyt tai uskaltanut edes kokeilemaan kotona olemista kaikkine haasteineen.
Jokainen periaatteessa voisi olla vain kotona, mutta silloin voi joutua luopumaan esim. elintasosta ja jopa osasta ystävistä. Nämä kateelliset eivät näe, että kotonakin olemiseen voi liittyä monia syitä ja ne eivät välttämättä ole ihmisestä itsestään johtuvia.
Olen ollut elämästäni kotona ensin 11 vuotta kotiäitinä ja nyt 16 vuotta kotirouvana enkä muista, että kukaan lähipiiristäni olisi sanonut mitään negatiivista vaan päinvastoin. Ystävättäreni otti mallia ja lopetti arkkitehdin työnsä ja jäi varhennetulle eläkkeelle. Toinen, joka jäi leskeksi muutama vuosi sitten sanoi, että jättää työnsä ja keskittyy kotona harrastukseensa, joka on tavallaan yrittämistä.Että kotona olijalle vinoillaan? Sanotaan vaan, että sullahan on helppo elämä, kun saat olla vaan kotona.
Hassua mutta mieheni usein kysyy oletko tehnyt tämän ruoan omasta päästäsi vai ohjeesta. Nauratti tuo äitisi veistely.”Tekeminen ei lopu ja olen todella onnellinen, että voin olla kotona eikä minulle ole väliä siitä mitä muut asiasta ajattelevat tai sanovat.”
Ihanaa että palstalta löytyy hengenheimolainen.
Edellisessä tekstissäni on kaksi kirjoitusvirhettä. Katteellisuus on eri asia kuin kateellisuus.
Luin Hesarista Janne Saarikiven uusimman kirjan arvostelun. Selasin kirjaa Jannen kirjatilaisuudessa tänä vuonna.
Elämästään pitää nauttia. Näin oli sanonut lääkäri lasteni isälle. Hänen terveys on usein kiikun kaakun.
Ei meistä kukaan tiedä lähdön hetkeään.
Leivoin eilen kauralastuja vanhan ja resuisen keittikirjani reseptillä. Onnistuivat superhyvin ja loput taikinasta söin raakana. Taikina oli kuin hyvää karkkia.
Jos olisin lähtenyt ruoka-alalle olisin ehkä erittäin pulska. Elin lapsuuteni herkkupatojen äärellä. Äitini ei omistanut yhtään keittokirjaa, mutta oli loistava ruoanlaittaja. Hän usein veisteli tekevänsä ruokaa omasta päästään.
Katsoin Ykkösaamun ja jäin miettimään keskustelun viimeistä kysymystä pandoista.
Onko minulla intohimoja pandoihin? Ehkä on Panda-lakuun. Bambuja ei kasva Suomessa ja karhujen elättäminen tulee valtiolle kalliiksi. Jos Kiina loukkaantuu karhujen palautuksesta niin väliäkö hällä.
Miksi Korkeasaari ei ota karhuja hoteisiinsa. Miksi kysymyksiini tuskin tulee vastauksia.
On turha vertailla itseään muihin ihmisiin.
Minä olen minä enkä kukaan muu.
Olen kuin Tamara Lundin hahmo laulussa Mä oon mikä oon en muuksi voi tulla.
Laulun voitte kuunnella Yle Areenan Muistojen Bulevardilta.
Samoin. Hyvää viikonvaihdetta kaikille lukijoilleni. Olen ikuinen papupara jonka jutuille ei näy loppua.
Glenn Miller, Moonlight Serenade, Casablanca-elokuvan As Time Goes By jne.
Taidanpa laittaa Kulta-aikaan ja uusimman Muistojen Bulevardin jakson soimaan. Ehkä joku päivä piipahdan Ekbergin kahvilassa.
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!