Onko se Cheryll neitsyt vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En seurannut niin tarkkaan alussa BB:tä ja sain sellaisen kuvan, et Cheryll on "kiltti tyttö" - siis neitsyt. Mutta onko vain horoskoopiltaan? Puhunut että lentokone on erikoisin paikka missä harrastanut seksiä ja tykkää olla päällä. Niin mikä on totuus?

Ei se neitsyt ole. Se valehtelee ja puhuu totta millon mitenkin, tuntuu kovin epävarmalta ihmiseltä juttujen perusteella. Tarve on kuitenkin kaiken selittämisen keskellä vaikuttaa kovin varmalta ja aikuiselta naiselta. Voi tyttöraasua. :/

Juuri tämän takia en ilmeisesti olekaan ymmärtänyt asiaa, kun puhuu mitä sattuu. Tuntui ainakin olevan niin ujo siinä pullonpyörityksessä ja päällä-olemiskysymyksessä? Onkos se hommaillut Riston kanssa, minulla ei tietoa asiasta?

No oon mäkin ujo noissa asioissa, vaikka oon 31 v. ja neitsyyskin on mennyt jo yli 10 vuotta sitten ja yhden lapsenkin oon ehtinyt pyöräyttää. Kaikki ei vaan tykkää puhua noin intiimeistä asioista julkisesti.

Etenkin kun Cherilillä ei mun käsityksen mukaan ole kovin montaa seksikumppania. Eli jos se kertoisi jotain seksiin liittyvää niin periaatteessa kertoisi noista parista niiden henk. koht. asioista. Itsekään en siksi tykkää puhua seksistä, kun kaikki tietää että puhun mun miehestä ja siis tavallaan sen asioista en haluisi paljastaa ilman sen lupaa (jotain peppuseksi yms. juttuja esim.) Toista se on noilla joilla on kymmeniä kumppaneita.

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Ei se ole talossa ainakaan sekstannut. Risto ei sille antanut ja sen jälkeen se on aina vain imutellut eri kundien kanssa...

No mitähän kummaa ne sit mahtoivat tehdä? Kovasti näytti ja kuulosti panemiselta, mulle ei ainakaan tule mieleen mitään muuta joka näyttäis siltä mut ei kuitenkaan olis sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
No oon mäkin ujo noissa asioissa, vaikka oon 31 v. ja neitsyyskin on mennyt jo yli 10 vuotta sitten ja yhden lapsenkin oon ehtinyt pyöräyttää. Kaikki ei vaan tykkää puhua noin intiimeistä asioista julkisesti.

Etenkin kun Cherilillä ei mun käsityksen mukaan ole kovin montaa seksikumppania. Eli jos se kertoisi jotain seksiin liittyvää niin periaatteessa kertoisi noista parista niiden henk. koht. asioista. Itsekään en siksi tykkää puhua seksistä, kun kaikki tietää että puhun mun miehestä ja siis tavallaan sen asioista en haluisi paljastaa ilman sen lupaa (jotain peppuseksi yms. juttuja esim.) Toista se on noilla joilla on kymmeniä kumppaneita.

Ei tietenkään tarvii kertoa ihan kaikkea. Mut miksi sit pitää kertoa itsestään jotain, ja sitten kuitenkin tehdä toisin kun luulee ettei kukaan saa tietää? Esim. väittää, ettei harrasta seksiä kuin rakastuneena (ja rakastumiseen menee tosi kauan) eikä ikinä koskaan milloinkaan yhden yön juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:

Ei tietenkään tarvii kertoa ihan kaikkea. Mut miksi sit pitää kertoa itsestään jotain, ja sitten kuitenkin tehdä toisin kun luulee ettei kukaan saa tietää? Esim. väittää, ettei harrasta seksiä kuin rakastuneena (ja rakastumiseen menee tosi kauan) eikä ikinä koskaan milloinkaan yhden yön juttuja.

sä et ole koskaan tehnyt virheitä joita kadut ja et halua paljastaa tai joista et halua puhua? tai tehnyt mitäään vastoin periaatteitasi?

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:

sä et ole koskaan tehnyt virheitä joita kadut ja et halua paljastaa tai joista et halua puhua? tai tehnyt mitäään vastoin periaatteitasi?

Olen tietenkin tehnyt virheitä. Vastoin periaatteitani en koskaan. Jos en halua että kaikki saavat tietää mun paneskelevan ympäriinsä, niin en sano sitten asiasta yhtään mitään, en väittäisi täysin päinvastaista.

Enkä mäkään oikein osaisi sanoa sitä omituisinta paikka harrastaa seksiä (vai mikä se kyssäri oli..). Öö Sänky, sauna, teltta yms.?? kaikki tavispaikkoja.. mitään kovin ihmeellisiä ei ole, niinkuin noilla joillain joku hautausmaa.

Yhteistyössä