Tää oli ainakin 2005Alkuperäinen kirjoittaja rapurallaa:Mun mielestä on tullut uusi suositus ettei enää tarttis keittää. Siis ollenkaan.
Jep. Kaivovesi pitaa kuitenkin keittaa 1 v saakka, kunnallista ei ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Tää oli ainakin 2005Alkuperäinen kirjoittaja rapurallaa:Mun mielestä on tullut uusi suositus ettei enää tarttis keittää. Siis ollenkaan.
Siis tarvi keittää...Alkuperäinen kirjoittaja .:jos antaa korviketta niin ei välttämättä tarvi antaa, mutta en toki ihan pienelle korviketta juovalle keittämätöntä antais... Tuli joskus kans vähä ristiriitaista tietoa...
2009 sain neuvoksi että vauvalle ei annettaisi lainkaan vettä, mutta jos antaa tai tekee korvikejauhosta maitoa, niin vesi tulisi keittää niin kauan, kun vauva on pelkällä maidolla.Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Jep. Kaivovesi pitaa kuitenkin keittaa 1 v saakka, kunnallista ei ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Tää oli ainakin 2005Alkuperäinen kirjoittaja rapurallaa:Mun mielestä on tullut uusi suositus ettei enää tarttis keittää. Siis ollenkaan.