Onko Sanna Marinin gradusta tietoa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Piti sitten itse etsiä.

Halla-aho on ehkä omassa elämässään sössinyt, mutta ei nämä kotiasiat nyt niin ole vaarallisia.
Onhan noita aviottomia lapsia muillakin. Halla-aho on ollut varsin tarkka mielestäni työssään tai täll. kuva minulle on tullut.



Jussi Halla-aholla on 1,5-vuotias avioton lapsi: ”Pitää paikkansa”
Perussuomalaisten seuraavaksi puheenjohtajaksi pyrkivällä Jussi Halla-aholla on avioliiton ulkopuolinen lapsi.

Naisen kertoman mukaan Halla-aho näkee lastaan aika ajoin. Naisen mukaan Halla-ahon puoliso on asiasta tietoinen.

Halla-aho on raottanut arkeaan ja perhe-elämäänsä muutamissa lehtihaastatteluissa. Me Naiset -lehden haastattelussa marraskuussa 2012 Halla-ahot kertoivat parisuhteestaan ja sanoivat muun muassa vaalivansa kotona rauhallista ja konfliktitonta ilmapiiriä.

Tämän vuoden helmikuussa Iltalehden haastattelussa Halla-aho kertoi, että ”neljän lapsen isyys on karistanut häneltä turhan idealismin lasten kasvatuksesta”. Hän sanoi myös, että vanhempien ensisijainen tehtävä on tarjota lapsille turvallinen ympäristö, jotta lapset voivat olla sitä, mitä haluavat olla.

Maaliskuussa eräs puoluetoveri kuvasi IS:lle Halla-ahoa sanomalla, että tämä on ”perhekeskeinen ihminen”, joka korostaa lojaaliutta perheelle ja puolueelle.

Perussuomalaiset arvostavat vanhoja kunnon perhearvoja vähän kummallisesti. Pettämällä vaimojaan ja useamman vuoden kuten tämä Halla-aho.

Maaliskuussa eräs puoluetoveri kuvasi IS:lle Halla-ahoa sanomalla, että tämä on ”perhekeskeinen ihminen”, joka korostaa lojaaliutta perheelle ja puolueelle.
 
P. A. Nettaa
vierailija
"Koti, uskonto ja isänmaa"
Paitsi että on kaksi kotia, ei kuulu kirkkoon, eikä ole käynyt armeijaa

Eikö Jussi ole käynyt armeijaa, uusi tieto minulle.
Mitenkä se Perussuomalaisten Suomen puolustamisen kanssa oikein on , jos pääjehu näyttää täll. esimerkkiä? Onko edes sivari vai saanut vapautuksen jonkun mielenterveysongelman takia, kenties vai onko joku kunnon sairaus? olihan hän pitkällä sairaslomallakin ja melko hyväkuntoiselta tyyppi näytti sairaslomalla, joten ei tainnut olla kyse mistään tuki-ja liikuntaelinsairaudesta.
 

Yhteistyössä