E
"eka"
Vieras
Juuri tultiin ulkoa. 1-vuotiaalla ihan kylmät sormet. Mietin ostaisinko ruskovillan tai manymonth (vai miten se oli) aluslapaset. Katoin että ruskovillat olisi koko 1 ja sitten seuraava koko taas pitäis ostaa, mutta noi toiset menis monta vuotta samat. Onko niistä kokemusta kellään?
Meillä on mummon kutomat villatumput mutta meni liian tiukaksi ja tönköksi kun kokeilin niitä sekä vk- että talvirukkasen alle..
Meillä on mummon kutomat villatumput mutta meni liian tiukaksi ja tönköksi kun kokeilin niitä sekä vk- että talvirukkasen alle..