Onko Rovaniemellä kaupat auki tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä:
Eilen ei ollut kukaan paikalla ja taas huhuilen?Viime vuonna kun oltiin siellä just jussin jälkeen ja luultiin että on auki niin marketit oli vain auki.

ruokakaupat on kaikki auki, onhan tänään tavallinen kesäsunnuntai, mutta muistathan että ne aukeavat vasta klo 12

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Eilen ei ollut kukaan paikalla ja taas huhuilen?Viime vuonna kun oltiin siellä just jussin jälkeen ja luultiin että on auki niin marketit oli vain auki.

ruokakaupat on kaikki auki, onhan tänään tavallinen kesäsunnuntai, mutta muistathan että ne aukeavat vasta klo 12

Juu mekin luultiin viimeksi ja oltiin siellä 12 ja ei todellakaan mikään auennut silloin paitsi nuo marketit.Jokaisessa oli lappu että sunnuntaina suljettu.Vähän otti päähän.Ei viitsi lähteä nyt sitten mukaan kun ei tosiaan jaksa olla siellä 6h odottamassa kun mies on siellä raveissa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
en tiedä siellä mutta täällä ainakin kaupat aukee kello 12 ja alkaa alet. Ryysikset kovat, niinkus joka vuos.

Niin varmaan kaikkialla muualla alkaa mutta Roissa ei ole oikein meininkiä =(

kyllä täällä on SUURIN OSA kaupoista auki, itse asun täälläja ainkin Viirinkankalla, muurolassa ja keskustassa on kauppoja auki. en tiedä onko vaatekaupat, mutta prisma ja cittari on ainakin.

itsekin tänään kauppaan menossa

EN oo sieltä päin mutta meille on ainakin tullut viime viikolla kasa vaateliikkeiden ja kauppakeskusten mainoksia - ALE alkaa sunnuntaina joten kait ne auki on.
Luulisi että koko maassa sama meininki

en tiedä siellä mutta täällä ainakin kaupat aukee kello 12 ja alkaa alet. Ryysikset kovat, niinkus joka vuos.

kyllä täällä on SUURIN OSA kaupoista auki, itse asun täälläja ainkin Viirinkankalla, muurolassa ja keskustassa on kauppoja auki. en tiedä onko vaatekaupat, mutta prisma ja cittari on ainakin.

Juu tiedän että se Prisma ja cittari on auki mutta mä just etsin niitä että onko h&M ja muut vaatekaupat auki ja ainakaan viime vuonna ei ollut mitkään auki ei edes hese siinä keskustassa.

Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:

Juu tiedän että se Prisma ja cittari on auki mutta mä just etsin niitä että onko h&M ja muut vaatekaupat auki ja ainakaan viime vuonna ei ollut mitkään auki ei edes hese siinä keskustassa.

onhan mäkkäriki keskustassa, vaateita sa kyllä sittaristakin jos niitå tarvii, halvempia ja kaunimpia, hese on muuten nykyisin prismassakin, se on varmasti auki

Juu ei me tuota mäkkäriä ja heseä tartteta mutta kun viime vuonna otti päähän kun ei edes hese ollut auki.Meinaan että meillä on paljon enemmän kauppoja kun siellä niin jos ne ei ole auki niin sama jäädä tänne shoppailemaan.Mutta oltais menty lasten kanssa miehen mukaan.

Kiitos kaikille vastanneille =)

Yhteistyössä