Onko romanttinen mies utopiaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on suht romanttinen mies, ja ihan äijä se on noin muuten :D
tuo kukkia, tekee kivoja asioita, sanoo kauniita asioita :)
mut sitte vastaavasti piereskelee ym äijä juttuja :D :D

ole utopiaa, mun exä oli äärimmäisen romanttinen. Teki kaikenlaista, mitä nainen voi kuvitella tahtovansa, mutta mulla olikin useimmiten äärimmäisen epäromanttinen olo, ja todella kiusaannuin kun niitä "helmiä" viljeltiin.. Ei mulle tullu koskaan niitä ihania väristyksiä, mitä mulle tulee mun nykyisen miehen kanssa, exän kanssa meni kaikki överiksi..=/ Aina kun purnaan nyksälle, kun on tollanen köriläs, niin koitan muistaa miten ällöö se kaikki romanttinen hömppä oli exän kanssa...

No mieheni on. Eilenkin, kun olen hieman ollut väsy vauvasta ja flunssasta, niin hän tuli töistä kotiin kukkien kanssa ja valmisti hyvän aterian ja viihdytti samalla vauvaa. Sitten laittoi vauvan petiin ja syötiin ja juotiin vähän viiniä ja mies laittoi saunan päälle ja parit tuikut palamaan ja saunottiin yhdessä. Halittiin ja juteltiin vielä vuoteessa, mies levitti rasvaa jalkoihini ja selkääni ja kertoi rakastavansa. Ja sitten ihan vaan nukahdettiin sylikkäin. Ihaninta juuri tuo, että tekee noin paljon eikä penätä seksiä palkaksi. Se kertoo oikeasta rakkaudesta. Seksi olisi toki muutoin maistunut, mutta olin kyllä ihan väsy, ja viini ja sauna unetti ihanasti lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnekas:
No mieheni on. Eilenkin, kun olen hieman ollut väsy vauvasta ja flunssasta, niin hän tuli töistä kotiin kukkien kanssa ja valmisti hyvän aterian ja viihdytti samalla vauvaa. Sitten laittoi vauvan petiin ja syötiin ja juotiin vähän viiniä ja mies laittoi saunan päälle ja parit tuikut palamaan ja saunottiin yhdessä. Halittiin ja juteltiin vielä vuoteessa, mies levitti rasvaa jalkoihini ja selkääni ja kertoi rakastavansa. Ja sitten ihan vaan nukahdettiin sylikkäin. Ihaninta juuri tuo, että tekee noin paljon eikä penätä seksiä palkaksi. Se kertoo oikeasta rakkaudesta. Seksi olisi toki muutoin maistunut, mutta olin kyllä ihan väsy, ja viini ja sauna unetti ihanasti lisää.

Ooookei... Pääasia että se on molemmille teille mieleen :)

Mä olen sellainen minäitte-eitarviauttaa että mun käsitys oman miehen romanttisuudesta on ilman sen suurempaa mainintaa lempiviinipullon osto, murahdus "mee sä sohvalle, mä voin korjata nää" ruuan jälkeen rankan työpäivän päätteeksi, ja samaa rataa.

Mutta onneksi miehiä ja naisia on erilaisia ja suurin osa löytää sen omanlaisensa :heart:

No ei ole utopiaa, mullekin kelpais, kunhan romantiikka ei tarkoita lässyttämistä tai valehtelua. :p Tyyliin kahden päivän tuttavuuden perusteella sellaiset lausunnot kuin että "olet kaunein tuntemani nainen, sisäisesti ja ulkoisesti" ei ole musta romanttista vaan yksinomaan teennäistä. Häämessuilla kiertely ei musta myöskään ole romanttista, että ehkä tässä on kyse siitäkin, että mikä kenellekin on romanttista.

Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Minusta romanttinen mies (niin kuin elokuvissa: tuo kukkia ja järjestää pieniä yllätyksiä,...) on hieman teennäinen mies. Jostain syystä olen aina ollut tätä mieltä.

Mä olin ihan otettu kun mies oli viime keväänä käynyt poimimassa tontin reunalta pari sinivuokkoa ja oli laittanut ne snapsilasiin liesituulettimen päälle että näen ne (laitan usein ekana teeveden kiehumaan ja teepussit on liesituulettimen päällä )

Minusta romanttinen mies (niin kuin elokuvissa: tuo kukkia ja järjestää pieniä yllätyksiä,...) on hieman teennäinen mies. Jostain syystä olen aina ollut tätä mieltä.

Sä oot ihan niinkun mun äiti. Sen mielestä mies pettää jos se tuo kukkia. Olenko mä teennäinen nainen kun järjestän miehelle ylläreitä niinkuin elokuvissa,jopa strippaan miehelle!

Alkuperäinen kirjoittaja hehe:

Sä oot ihan niinkun mun äiti. Sen mielestä mies pettää jos se tuo kukkia. Olenko mä teennäinen nainen kun järjestän miehelle ylläreitä niinkuin elokuvissa,jopa strippaan miehelle!

Ehkä se on loppujen lopuksi kuitenkin persoonallisuuskysymys. Mieheni kohdalla kukkien tuominen saattaisi olla hieman epäilyttävää, mutta toisaalta hänen tyyliinsä sopii paremmin esim. polkupyörän tai suksien tuomien :D (oikeasti, eka lahja jonka sain oli polkupyörä!)

Romantiikkaa on niin monenlaista. Jos romanttisen miehen pitää tuoda kukkia ja ostella viinejä tai lähteä riemuiten tai jopa itse ehdottaa (OMG!) lähtemistä hää-, sisustus-, kauneus ja terveys- tai käsityömessuille, niin harvassa taitaavat olla.
Mutta erilaisilla (joskus hyvinkin perusmiehisillä ) tavoilla tuo minunkin ukko välittämistään osoittaa. Senkin voi kai jollain tapaa tulkita romanttisuudeksi :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hehe:

Ehkä se on loppujen lopuksi kuitenkin persoonallisuuskysymys. Mieheni kohdalla kukkien tuominen saattaisi olla hieman epäilyttävää, mutta toisaalta hänen tyyliinsä sopii paremmin esim. polkupyörän tai suksien tuomien :D (oikeasti, eka lahja jonka sain oli polkupyörä!)

Mä sain autooni jarruremontin :D Mies siis maksoi laskun, sanoi että se pitää mut turvassa :heart:

Mun mies on oikeasti tosi romanttinen. On aina ollut semmoinen. Mutta nyt enenevässä määrin, kun ei ole enää niin ujo, eikä pelkää minua, vaan uskaltaa olla, kuka on. :heart:

Yhteistyössä