Onko reiluu?

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Mua ei oikeesti haittaa, mutta periaatteesta nyt purnaan tätä asiaa.
Eli: mun sisko tietää mun nikin tänne, lupasi paljastaa omansakin, jos mäkin kerron, noh ei oo kertonut vaikka kuinka oon kysellyt.
Tää on sellasta hupaisaa vääntöä ollut "kerro ny", "ei ehdi nyt, oon kaupas" jne.
Aluks se oli hauskaa ja mulle tosiaan ihan sama mikä hänen nikki on, ja oikeesti ihan sama, vaikka tietää mun nikin. Kerron mä sille joka tapaukses kaikki mitä täälläkin puhun ja kun en täällä kaikkia yksityisasioitani edes kerro.
Kyse on nyt lähinnä siitä, että toisaalta ärsyttää, että hän voi lukea jokaisen lauseeni täältä halutessaan (tiiän kyllä sillä olevan elämä, joten ei se tosiaan istu ettimäs mun tekstejä haulla täällä, ja vaik niin tekiski ni ei oo tosiaa mitää salattavaa).
Nyt oon miettinyt, että vaihdan nikkiä, ihan vaan sillä, että ei hänenkään sitten tartte mun nikkii tietää, kun ei omaansakaan kerro.
Käsittääkö kukaan mitä tarkotan vai onks tää vaan sekavaa selostusta?
Kun toisaalta kuitenkin ärsyttää, tulee mietittyä joka kerran kun vastaan johonki, että vastaileeko sisko samaan ketjuun, tai huomaaks se mun vastauksen (ei välii vaiks huomaiski) ja vaikka ei tosiaan oo mitää salattavaa siltä ni mua vaan ärsyttää että se voi halutessaan lukee mun juttuja.
Onks tää nyt vaan lapsellista purnausta multa (varsinkin kun kyse ei oo mistään salaisesta) vai ymmärtääks mua joku? :ashamed:

:hug: Ärsyttäisi minuakin ja luultavasti vaihtaisin nikkiä tuon takia jos ei siskokulta alkaisi omaansa paljastamaan. Vaikka eihän tuossa nyt silleen mitään ole vaan ärsyttäisi kumminkii niin paljon. :D

Mieli tekis nikkii vaihtaa, mut eikös mut silti halutessaan löytäis helposti, kun noi vanhat jutut jää kuitenkin näkyviin.
Senku vaan haulla laittais nyt olevan nikin niin sitä kautta pääsis uuteen nikkiin?
Vai?

Kyl on isoja ongelmia elämässä :D
Mut ku ärsyttää kuitenki!!

No ei ole reilua jos on luvannut sulle omansakkin sitten paljastaa :kieh: Et sais sitä mitenkään muuten selville? Tietäiskö joku muu sen nikin, mies? niiden koneelta käyt salaa katsomassa millä se on tänne kirjautunut :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
No ei ole reilua jos on luvannut sulle omansakkin sitten paljastaa :kieh: Et sais sitä mitenkään muuten selville? Tietäiskö joku muu sen nikin, mies? niiden koneelta käyt salaa katsomassa millä se on tänne kirjautunut :whistle:

No ei mua noin paljon kiinnosta! :D
Ei mullakaan oo tarvetta lukee hänen juttuja, mutta kyse on vaan siitä, että molempien piti kertoo omansa.
Ja mä vielä emmein siinä, mut paljastin sit (kuin suurenkin salaisuuden) ja sit hän sano, että pitää eka kattoo mitä on kirjoittanut enneku kertoo omansa (siis kattoa omansa kirjoitukset), ja siitä on nyt kuukausi!
Eilen viimeks meses kyselin sitä ja ei kuulemma muista enää nikkiään, joopa joo :whistle:
Toisaalta olo on niin tyhmä, että nään vaivaa tälläsest mut ku :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:

Ei mullakaan oo tarvetta lukee hänen juttuja, mutta kyse on vaan siitä, että molempien piti kertoo omansa.
Ja mä vielä emmein siinä, mut paljastin sit (kuin suurenkin salaisuuden) ja sit hän sano, että pitää eka kattoo mitä on kirjoittanut enneku kertoo omansa (siis kattoa omansa kirjoitukset), ja siitä on nyt kuukausi!
Eilen viimeks meses kyselin sitä ja ei kuulemma muista enää nikkiään, joopa joo :whistle:

No mua ihan varmasti vaivais sun tilanteessa tuo asia niin paljon et sen yrittäsin kaikin keinoin selvittää :D mutta mä olenkin aika utelias luonne :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Avaat aivan uuden nikin, niin entisiähän sillä ei ole. Jätät tuon älyväläys unholaan tai pyydät ylläpitoa poistamaan.

Mä niin tykkään mun nikistä :'(
Tällä hetkellä kallistun tohon kokonaan uuteen nikkiin.
Ihan vaan periaatteesta, ja saa hän mut täältä löytää jos sattuu tunnistamaan, ei tosiaan oo mitään salattavaa, tää alkaa vaan olee periaatekysymys, kun molempien piti kertoo omansa...
Hitto olo on ku 13-vuotiaalla! :D Marmattaa nyt tälläsest ku suurempiiki murheita on ihmisil...

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:

No mua ihan varmasti vaivais sun tilanteessa tuo asia niin paljon et sen yrittäsin kaikin keinoin selvittää :D mutta mä olenkin aika utelias luonne :snotty:

Utelias mäkin oon, mutta milläs sen siltä ulos väännät?
Kurkusta kii ja pyöräytys? :whistle:

Ja tolla uteliaalla en tosiaan tarkoita sitä, että pitäis päästä lukee sen juttuja täältä...

Yhteistyössä