onko reilua?

Flow87 -Los tehottomuus-

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
8 897
1
36
mulla siis tämä työharjoittelu menossa, jäljellä 9päivää tunteja pitäisi saada kasaan siis 152.
olin viimeviikolla kolme päivää sairaslomalla, mulla on siis kirjallinen todistus pian kahtena kappaleena, eli poissaolo oli luvallinen. nyt ihana ohjaava opettajani vaatii että mun pitäis korvata täs 9päivän sisällä ainakin se kaks päivää ja siitä huolimatta jää tunnit uupumaan. tuplavuoroa en voi tehdä koska tarttee lukea kahteen tenttiin. oon aika sanaton tällä hetkellä. vissiin mun harjotteluni kaatu sitte siihen. ihan turhaa koko kuukauden sitkutus :'( :headwall:

Meillä oli opiskeluaikana sääntönä, että kaksi päivää saa harjoittelusta olla pois ja kaikki yli sen on korvattava, vaikka olisikin todistus sairauspoissaolosta.

Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Sinun on sitten vaan oltava vähemmällä lukemisella tenttiin ja korvattava ne. uusit tentit, jos huonosti menee.

vai että vähemmällä lukemisella uusintatenttiin jonka on mentävä läpi että pääsee seuraavaan kenttään...

hittoako valitat kun jokmu yrittää auttaa..iteppä lintsasit laiskaperse

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinun on sitten vaan oltava vähemmällä lukemisella tenttiin ja korvattava ne. uusit tentit, jos huonosti menee.

vai että vähemmällä lukemisella uusintatenttiin jonka on mentävä läpi että pääsee seuraavaan kenttään...

hittoako valitat kun jokmu yrittää auttaa..iteppä lintsasit laiskaperse

joo. lyö lyötyä.

no mistäpä tiesin, että sinulla on jo uusintatentti. Tuskin joka tapauksessa valmistuit, jollet harjotteluita ole suorittunut, että niistä sitä on sitten vaan valittava. Ei se minun vikani ole. Yritin vaan ehdottaa ratkaisuja, mutta sama kai se minulle... Itsehän teet ratkaisusi.

Yhteistyössä