Onko raskaustestiin luottaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blondie-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Blondie-

Vieras
Mulla on kuukautiset kohta 3 vkoa myöhässä (aina ennen olleet säännölliset). Olen tehnyt nyt kaksi raskaustestiä, toisen eilen illalla ja toisen tänä aamuna, First Signal-merkkisellä testillä ja negaa näyttää. Kovaa alavatsa kipua on ollut sekä huippausta, mielialanvaihteluja ja palelua.
Voiko siis olla, ettei testi vielä näytä positiivista vaikka olisinkin raskaana?

Kyllähän ne testit suhteellisen luotettavia ovat. Roskishaamuihin ei ole luottaminen, etenkin jos nuo olivat liuskatestejä tai market-testejä niin niihin tuntuu kuivuttua tulemaan jälkiä siihen kohtaan jossa testiainetta on. Suosittelen tekemään ClearBluen digitaalisen testin, se kyllä kertoo tilanteen. Kannattaa ehkä odottaa muutama päivä. Jos sekin negaa ja menkkoja ei kuulu, niin ainahan voi tyrkyttää itseäsi verikokeeseen, sen vastaus on 100%.

Kyllähän ne testit suhteellisen luotettavia ovat. Roskishaamuihin ei ole luottaminen, etenkin jos nuo olivat liuskatestejä tai market-testejä niin niihin tuntuu kuivuttua tulemaan jälkiä siihen kohtaan jossa testiainetta on. Suosittelen tekemään ClearBluen digitaalisen testin, se kyllä kertoo tilanteen. Kannattaa ehkä odottaa muutama päivä. Jos sekin negaa ja menkkoja ei kuulu, niin ainahan voi tyrkyttää itseäsi verikokeeseen, sen vastaus on 100%.

Molemmat testit olivat kasettitestejä, vaikka ei sillä taida suurta merkitystä olla :D
Ehdin vaan jo hieman innostua, ku olen lukenut, että monen roskishaamut ovatkin olleet plussia sitten myöhemmin..

Viimeksi muokattu:
No ei sillä suurta merkitystä ole eli kyllä niihin kasettitesteihinkin on haamuja ja roskishaamuja sekä viivanpaikkoja saatu. Joillain sitä hormonia on vain niin vähän että viiva vahvistuu myöhemmin, eli kaikki on mahdollista. Mutta kyllähän se roskishaamu on tulkittava negaksi, kun tulee testiajan ulkopuolella. Eri testien viivat käyttäytyvät eri tavalla kuivuttuaan.
Luulisi viivan olevan jo vahva jos menkat noin paljon myöhässä ja raskaus olisi alkanut. Jollei sitten oviksen ajankohta ole heittänyt..

Yhteistyössä