Onko pyytämäni hinnat kirpparilla liian korkeita vai missä vika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kirppis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kirppis"

Vieras
Ei tunnu menevän naisten vaatteet kaupaksi. Onko vika pyytämissäni hinnoissa vai missä?

Esim.

Topit 2 e
Takit (villakangas ym.) 7 e
Juhlamekkoja 7 e
Villaneuleet, hupparit 4-5 e

Siistikuntoisia VeroModaa, Henkkamaukkaa jne.

Muiden pöytien hintoja kun olen katsonut niin saattavat pyytää takeista 20-50 e ja esim. lasten juhlamekosta 50 e!

Tyylissä. Kukaan ei osta mielestään rumaa, vaikka hinta ois mitä. Väri, materiaali, leikkaus voi olla semmoisia, että muut ei tykkää, ja sinusta ne näyttää ihan samalla kuin muidenkin pöytien vaatteet...

Voi olla, että ovat ulkona muodista, ts. liian vanhoja. Entä jos liian kuluneita?

Mun kokemus oli, että esim. bleiserit ei menneet ollenkaan. Syy voi olla mikä vain muukin kuin nuo e.m. Koko, väri tms. Hintaa panin korkeintaan 4 e per jakku. Kirjoja myin eurolla kappale, aika uusia, mutta semmoisia, mitä en välittänyt kirjahyllyssä luettuani makuuttaa. Hinta tosi alas, niin yleensä kyllä menee. Parhaiten pääsee eroon kipoista ja kupeista, ihme kyllä.

Ite ostan ja myyn tyyliin topit 0,50-1€ jne. En viitsi edes miettiä että hinnottelisin noinkaan koviksi vaatteita. Itse olen tyytyväisempi tyhjempään pöytään kun haen loput kamat pois :)

Meillä on parhaillaan kirpparilla KAIKKI vaatteet 0,50 (esim huppareita, toppeja) - 1,5e (farkkuja, paitoja)

Siltikään ei tunnu kovin hyvin menevän kaupaksi. Vasta alle 40e tullut vaatteista viikossa ja vietiin niitä sinne PALJON, oletin että tuohon hintaan ois mennyt paljon paljon enemmän

Joka päivä on viety lisää vaatetta ja tavaraa

Jos vaatteet tosiaan ovat siistejä jne, niin kysymykseksi jää se, minkä joku tuossa jo mainitsikin, että josko ne ovat jo selkeästi poissa muodista?

Itse kierrän paljon kirpputoreja, ja olen huomannut mm. sen, että nyt kun kapealahkeiset/pillilahkeiset farkut tuntuvat olevan muodissa, ja leveälahkeiset kadonneet katukuvasta kokonaan, niin kirppareilla näkee TODELLA paljon näitä leveälahkeisia, kaikki yrittävät nyt myydä leveälahkeiset farkkunsa pois, ja eipä niitä monikaan osta.

Tuossa vain yksi esimerkki, onhan toki vaatteita, joista ei niin huomaa, vaikka olisivat useamman vuoden vanhaa mallistoa, ovat vähän "ajattomampia", mutta tietyt selvät muotivirtaukset tulevat ja menevät, eikä niitä vaatteita sitten oikein kukaan enää halua.

Yhteistyössä