R ry Vieras 01.05.2011 #2 minun käsittääkseni voi olla sekä pojalla että tytöllä. Itse tosin miellän tytön nimeksi... Vaikkakin meidän ponin nimi oli aikoinaan Venni eli en oikein osaa pitää tuota ihmisen nimenä.
minun käsittääkseni voi olla sekä pojalla että tytöllä. Itse tosin miellän tytön nimeksi... Vaikkakin meidän ponin nimi oli aikoinaan Venni eli en oikein osaa pitää tuota ihmisen nimenä.
E ey Vieras 01.05.2011 #4 Ja jatkanpa vielä... Venni-nimeä on annettu miehille enemmän kuin naisille.
I "ihmettelijä" Vieras 01.05.2011 #6 Katsoinkin sieltä nimipalvelusta ja siellä on kastettu kumpiakin, mutta ajattelin kumman nimeksi ihmiset mieltää?? Pojalle ajattelin laittaa...
Katsoinkin sieltä nimipalvelusta ja siellä on kastettu kumpiakin, mutta ajattelin kumman nimeksi ihmiset mieltää?? Pojalle ajattelin laittaa...
M "Mii" Vieras 01.05.2011 #8 Pojalle sopii paremmin.. ehkä johtuu osittain siitä että tiedän yhden pienen Venni-Kallen
veden-neito Aktiivinen jäsen 11.05.2007 1 080 0 36 01.05.2011 #10 Mun miehen setä oli nimeltään Venni. Työkaverin tytön nimi on Penni.