onko poika ihastunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmir.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mmir.

Vieras
ajattelin vaan kysyä muiden mielipiteitä että onko nämä merkit ihastumisen merkkeä että jos ollaan esim koulun tunnnilla ja käännyn vaikka taululta päin taakseppäin puhumaan kaverilleni niin sillä välillä kun käännyn tulee aina saman henkilön kanssa semmoinen "awkward eyecontact" jos tiiätte mitä tarkotan. ja sitte kans että vaikka sillä on oma penaali ja omia kyniä niin se kysyy lainaan silti kynää ja eikä tuo sitä takaisin tunnin jälkeen vaan odottaa että kysyn saanko kynän takaisin ja sitten se vastaa että et saa ja sitten mun aina pitää mennä hakemaan se eikä se meinaa antaa sitä takaisin. ja sitten että aina jos esim otan laukusta purkkaa käytävällä se on melkein aina ainoa joka tulee mun luo ja kysyy saako sekin.

olisi kiva jos kertoisitte että mitä mieltä ootte ja kertoisitte kans omia mielipiteitä ihastuksen huomaamisesta:) kiitos

Eikö demistä löytynyt mielipiteitä tähän asiaan? :)

No kuule, näin vanhemman rouvan mielestä nuo voisivat hyvinkin olla jonkinlaisia kiinnostuksen merkkejä. Ainakin olivat silloin esihistoriallisella ajalla, kun itse olin peruskoululainen. :D

Yhteistyössä