No ei ne noin nopeasti pilalle mene eli käyttäisin kaiken ilman epäröintiä.
AikaKaukanaTäydellisestä 24.08.2012 #26 No ei ne noin nopeasti pilalle mene eli käyttäisin kaiken ilman epäröintiä.
Metsäpeikko 24.08.2012 #27 Alkuperäinen kirjoittaja bud: Näytä alkuperäinen viesti 4 tuntia on kuitenkin liikaa. Puolessa tunnissa tapahtuu lämpenemistä niin paljon, että se alkaa jo olla maksimi. Jokainen tekee kotonaan kuitenkin tyylillään. Itse en pysty, kun kaupassa oon töissä ja siellä on tullut opittua kaikenlaista. Click to expand... No ei tod. tapahdu.
Alkuperäinen kirjoittaja bud: Näytä alkuperäinen viesti 4 tuntia on kuitenkin liikaa. Puolessa tunnissa tapahtuu lämpenemistä niin paljon, että se alkaa jo olla maksimi. Jokainen tekee kotonaan kuitenkin tyylillään. Itse en pysty, kun kaupassa oon töissä ja siellä on tullut opittua kaikenlaista. Click to expand... No ei tod. tapahdu.
"sommarcat" 24.08.2012 #28 no mä söisin noita kaikkia...on sitä ittelläki maidot ja ruoat seisoneet pöydässä ja vielä ollaan hengissä
no mä söisin noita kaikkia...on sitä ittelläki maidot ja ruoat seisoneet pöydässä ja vielä ollaan hengissä
"vieras" 25.08.2012 #29 Alkuperäinen kirjoittaja bud: Näytä alkuperäinen viesti No aika löyhä moraali kaupan työntekijäksi sulla! Mut joo, ei se mun ongelma ole, onneks et ole mun työkaveri. Click to expand... Eri juttu myydä täyteen hintaan kuin syödä itse. Söisin noita kaikkia.
Alkuperäinen kirjoittaja bud: Näytä alkuperäinen viesti No aika löyhä moraali kaupan työntekijäksi sulla! Mut joo, ei se mun ongelma ole, onneks et ole mun työkaveri. Click to expand... Eri juttu myydä täyteen hintaan kuin syödä itse. Söisin noita kaikkia.