V
"vieras"
Vieras
Mietitään tässä kesälomareissua ja halutaan mielellään luontoon. Onko pieni karhunkierros liian vaativa 4 ja 6vuotiaille. 2vuotis menee rinkassa selässä ja isommat nyt sen jaksaa varmasti kävellä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On liian kova tuon ikäisille! Kävelkää vaikka sinne Myllypadolle tms saakka ja kääntykää takaisin?
On liian kova tuon ikäisille! Kävelkää vaikka sinne Myllypadolle tms saakka ja kääntykää takaisin?
Niin mä en ole itse koskaan siellä karhun kierroksella käyny ni en tiedä minkälainen paikka se on.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26535611:no sehän riippuu mitä tahtia menette. jos menette lasten tahtiin, niin jaksavat hyvin. kaks ystäväperhettä on käyneet tuon reissun monena kesänä tuon ikäisten lasten kanssa.
Kansallispuistoissa on monenlaisia ja kivoja reittejä. Osa menee päiväretkenä ja osa menee yön yli. Me ollaan ton 4v kanssa oltu nuuksiossa, pyhänhäkin puistossa ja urhokekkosen puistossa. Semmoset 8km se kävelee päivässä (mutta on muutenkin tottunu liikkumaan ja virtaa riittää). Kannattaa katella netistä ja lähteä kattelemaan.
Liian rankkaa reissua ei lapsille kannata tehdä että into säilyy. Iänmyötä sitten lisää vaativuutta. Ollaan mekin skipattu tuo pieni karhunkierron toistaiseksi. Katellaan sitten joskus kun muksu on vanhempi ja vielä enemmän jaksava.
Koko päivä olis aikaa. Aamulla lähtäs ja illalla parkkiin vaunuun nukkumaan.
Aivan. Ei me sinne pakolla lähtä. Mä kurkkaan mimmonen tuo Pyhänhäkki on ja kuin kaukana se meiltä on.
Pidän tuon pyhä-häkin kansallispuiston mielessä. Sinne ei olis ko 200km matkakaan. Ja päästäis siitt kätevästi keskisuomeen ja eräälle mökille.