Onko pettäminen milloinkaan oikeutettua?

• Viestiketjun aloittaja puutteenperä
  • Ensimmäinen viesti
puutteenperä
Siis mä oon niin kypsänä tähän meidän parisuhteen tilanteeseen, etten koskaan.

Mies pihtaa seksiä, on tehnyt sitä kuukausia. Viime vuoden aikana olen "saanut" huonoa seksiä jopa about viis kertaa. Mikään ei auta, ei vihjailu saatika "viettely" tai suoraan kysyminen. Luulen että käyttää pihtaustaan mua vastaan, joten olen jättänyt koko asian sikseen.

Nyt olen huomannut ajattelevani kokoajan jotain tuttuja miehiä ja miettiväni pettämistä ja miten sen tekisin.
Saako miestään pettää ikinä? Okei, kuulostaapa tyhmältä :)
Mut tämä meidän homma on jo niin finito.

...
Mä jättäsin mieheni, jos se pettäis mua. Mutta mä en koskaan oo kieltäytyny seksistä.

Jos mulle tehtäis noin, mä vaan yksinkertaisesti pettäisin. Luultavasti kyllä päättäisin suhteen itse siihen omaan pettämiseen.
En lähtisi linjalle: jos seksiä ei tule, suhde loppuu. Se kuitenkin on selviö, että seksiä on suhteessa.

Suhteen lopettaminen on rankkaa ja tuölästä ja lapsia on ajateltava, mutta ei itseään tarvitse ja kannata kiduttaa finito-suhteessa, lapset alkaa pitkällä juoksulla kärsimään ja saa väärän kuvan oikeasta parisuhteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja puutteenperä:
Mies pihtaa seksiä, on tehnyt sitä kuukausia.
Sitten miehellä tuskin mitään sitä vastaan että käyt hakemassa seksiä muualta - pyydä lupaa tai ilmoita edes aikeista niin sinun ei tarvitse pettää.

Avoin suhde saattaisi olla helpotus hänellekin.

ap
Mun mielestä taas ero on huomattavasti rankempi ja monimutkaisempi paikka kuin yks hyvä pano. Tääkin kuulostaa muuten aika rajulta, jopa kirjoittajastaan. =)
Mut totuus on kuitenkin se ettei tilanne tyydytä mua seksuaalisesti, eikä sitä halujensa kanssa jaksa ajatella että "sitten kun..".

harmaus
hei ap, mulla hieman samantyylinen tilanne. Mieheltä saisi huonoa seksiä, jos edes sitä.
Minulla oli "haaveissani" eräs mies, jonka kanssa mulla oli seksisuhde ennen meidän suhteemme alkua. En siis ollut tyytyäinen seksielämäämme, ja se ex-hoitoni (hyi,mikä sana!) oli kokoajan ajatuksissani. Noh, hän itse ottikin yhteyttä minuun mesessä (ollut kaikki nämä vuodet mesessäni,muttei oltu juurikaan juteltu). Noh, juttelimme ja ns. "flirttailimme" useita eri kertoja mesessä,muutama kk:n jälkeen tapasimme:D. Ja saattaa kuulostaa tyhmältä,mutten tosiaankaan kadu! Tämä oli viime vuoteni paras kohokohta=). Ilman tätä tapahtumaa, en varmasti olisi jaksanut:D. Siitä sai kummasti puhtia ja voimaa suhteeseen:)

no kyllä mun mielestä toi tilanne on ihan ymmärrettävä. jos puhuminen asiasta ei ole auttanut, niin kauankos sitä jaksaa miettiä... eikä toista voi pakottaa seksiin ja onko itelle kiva, jos tietää, että toinen panee vaan velvollisuudesta, must ei ainakaan olis.

Ei se eroominen tietty aina niin helppoa ole, mutta voi olla, että sen pettämisen jälkeen ajatus erosta voisi olla jo helpompi sulle ap? kuka tietää

Yhteistyössä