Huhuja liikkuu kauheesti, mut onko hän nyt sit oikeesti kuollu?
Jos on, niin R.I.P Peter Steele!!
Jos on, niin R.I.P Peter Steele!!
No johan sitä huhuttiin vuonna 2005, et ois kuollu, mut olikin bändin oma "jekku"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten niin tällä kertaa?
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
sama tääl / Menneellä viikolla kaivoin type o negativen levyt kätköistäni, ja viime kuuntelukerrasta oli monta vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja komea:Herranjumala...tuo tyyppi on pyörinyt viime aikoina päässäni jostain syystä paljon!!
No ei ole suomalainen. Type o Negativesta.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko se suomalainen? Mihin kuoli?
Kiitos vastauksesta. Ja tajusin kyllä bändin nimen (se on mainittu aika monta kertaa ko ketjussa), se ei silti kerro minulle minkä maalainen herra on. Katsos kun Suomessakin on englannin kielisiä bändejä. En kuuntele tuon tyyppistä musiikkia, vaan Igi Popia, Bowieta, jne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei ole suomalainen. Type o Negativesta.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko se suomalainen? Mihin kuoli?
Vai Igi Popia.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Kiitos vastauksesta. Ja tajusin kyllä bändin nimen (se on mainittu aika monta kertaa ko ketjussa), se ei silti kerro minulle minkä maalainen herra on. Katsos kun Suomessakin on englannin kielisiä bändejä. En kuuntele tuon tyyppistä musiikkia, vaan Igi Popia, Bowieta, jne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei ole suomalainen. Type o Negativesta.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko se suomalainen? Mihin kuoli?
Mutta kiitos vastauksesta.
Just kattoin samaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vai Igi Popia.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Kiitos vastauksesta. Ja tajusin kyllä bändin nimen (se on mainittu aika monta kertaa ko ketjussa), se ei silti kerro minulle minkä maalainen herra on. Katsos kun Suomessakin on englannin kielisiä bändejä. En kuuntele tuon tyyppistä musiikkia, vaan Igi Popia, Bowieta, jne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei ole suomalainen. Type o Negativesta.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko se suomalainen? Mihin kuoli?
Mutta kiitos vastauksesta.