Onko perheessänne kaikki tai osa tai ei kukaan saanut H1N1 rokotusta?

Meillä on kaikki muut paitsi minä ja nyt olis varmaan sitten syytä rokotuttaa itsensäkkin...Tosin nyt kun epidemia ei niin pinnalla, niin miettii ottaisko lainkaan, mutta eiköhän sieltä vielä yksi epidemia aalto tule....

hivenenhullu
heh, mä unohdin hakea pojalle rokotuksen ja minä ja mies ei muutoinkaan sitä oltais saatu.. kait... enkä nyt sitet varmaan muista seuraavallakaan kerralla sitä rokotetta hakea

Meillä kukaan ei ole saanut. Lapsilla (2) olisi ollut rokotusvuoro marraskuussa, mutta päätettiin jättää väliin. Me vanhemmatkaan emme luonnollisesti ota, kun oma vuoromme mahdollisesti pian tulisi.

Meillä ei kukaan ole ottanut eikä ota :) itse olisin raskauden takia sen saanut heti alkuunsa, mutta ei tullut mieleenikään ottaa.

Kovasti ne sitä neuvolassa tyrkytti niin minulle kuin lapsillekin, ihmetyttää, että yksi EI ei riitä, mutta tuntu kun siellä muista syistä kävi, että ne rokotti kysymättäkin suurinpiirtein.

kolmihenkisestä perheestä. isi on rokotuksen ottamatta eikä kuulemma ota...

lapsi rokotettiin kun kuuluin perussairautensa vuoksi riskiryhmään... samoin itse otin rokotuksen kun kuuluin riskiryhmään...

poika säästyi rokotuksen jälki-oireilta... itse tulin hyvin kipieäksi.

Yhteistyössä