Esiintyy päätähtenä Rauma Rock Rock -tapahtumassa.. mainostetaan rockin grand old ladyna.. miten mulle tulee mieleen vaan tanssilavat tosta nimestä..
Siis esittääkö se oikeesti jotain muutakin kuin noita humppia sun muita.. ? Eli laulaako se ihan rock-biisejä kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Onhan se rock! B)
On juu.. yli kuuskymppinen sexymatami..Alkuperäinen kirjoittaja AINA KÄNNISSÄ:Se on SEXY mimmi
Anna mulle piiskaa! On sillä niitä jotain piisejä mitkä ei ihan humpaksi luokitella!Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Siis esittääkö se oikeesti jotain muutakin kuin noita humppia sun muita.. ? Eli laulaako se ihan rock-biisejä kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Onhan se rock! B)
Ok.. hyvä tietää.. mua vaan mietitytti, että minkähän ikäisille tuo tapahtuma on tarkotettu, kun todellakin päätähtenä on Koivuniemi ja ainakin toisena esiintyjänä Koop Arponen.. olikohan Ari Koivunenkin listalla.. siis kun noi kaks viimistä on mun mielestä sellasta peruskoulukamaa ja Paula keski-ikäisten.. noin niin kuin suunnilleen.. ei tarvii vetää hernettä nöösiin mun mielikuvistani..Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Anna mulle piiskaa! On sillä niitä jotain piisejä mitkä ei ihan humpaksi luokitella!Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Siis esittääkö se oikeesti jotain muutakin kuin noita humppia sun muita.. ? Eli laulaako se ihan rock-biisejä kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Onhan se rock! B)
No samaa kamaahan se on.. tanssilavahommia siis..Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Eikö hän laula enimmäkseen iskelmää, ei humppaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Ok.. hyvä tietää.. mua vaan mietitytti, että minkähän ikäisille tuo tapahtuma on tarkotettu, kun todellakin päätähtenä on Koivuniemi ja ainakin toisena esiintyjänä Koop Arponen.. olikohan Ari Koivunenkin listalla.. siis kun noi kaks viimistä on mun mielestä sellasta peruskoulukamaa ja Paula keski-ikäisten.. noin niin kuin suunnilleen.. ei tarvii vetää hernettä nöösiin mun mielikuvistani..Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Anna mulle piiskaa! On sillä niitä jotain piisejä mitkä ei ihan humpaksi luokitella!Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Siis esittääkö se oikeesti jotain muutakin kuin noita humppia sun muita.. ? Eli laulaako se ihan rock-biisejä kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Onhan se rock! B)
Enhän mä tässä mollaakaan häntä.. mua nyt vaan todellakin ihmetyttää että kenelle tuo tapahtuma on suunnattu.. ja Paula saa musta esiintyä ihan vapaasti rock-tapahtumissa, mutta vois niissä sitten jotain todellisia rock-esiintyjiäkin olla.. jos siis halutaan nimenomaan rock-tapahtumana markkinoida..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koettakaapa kaikki mollaajat olla 40 vuotta pinnalla, ja kaikissa ikäpolvissa, myös "marginaaliryhmissä". pysyä noin hyvässä kunnossa ja iskussa vielä 60 vuotiaana. Siinä sarkaa. En kaikista Paulan biiseistä välitä, mutta kunnioitus suuri ja ihan surutta suon hänelle paikan rock-tapahtumaan ja tiedän että suurimmalle osalle yleisöä täysin ok.
Tähän voin yhtyä.Alkuperäinen kirjoittaja Vendetta:Mahtava, samoin Lea Laven! :heart:
Et sä, mut noi muut... Järjestäjähän esiintyjät valitsee? Ei P.K. sinne itse itseään tuputa koska "mähän oon niiiin rock, ottakaa nyt". Ja kuten todettu monta kertaa, hällä on faneja 0-100 vuotiaissa, istuu mihin tahansa tapahtumaan minusta.Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Enhän mä tässä mollaakaan häntä.. mua nyt vaan todellakin ihmetyttää että kenelle tuo tapahtuma on suunnattu.. ja Paula saa musta esiintyä ihan vapaasti rock-tapahtumissa, mutta vois niissä sitten jotain todellisia rock-esiintyjiäkin olla.. jos siis halutaan nimenomaan rock-tapahtumana markkinoida..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koettakaapa kaikki mollaajat olla 40 vuotta pinnalla, ja kaikissa ikäpolvissa, myös "marginaaliryhmissä". pysyä noin hyvässä kunnossa ja iskussa vielä 60 vuotiaana. Siinä sarkaa. En kaikista Paulan biiseistä välitä, mutta kunnioitus suuri ja ihan surutta suon hänelle paikan rock-tapahtumaan ja tiedän että suurimmalle osalle yleisöä täysin ok.