Onko Paula Koivuniemi rock?!

No ei oo mustakaan rock. Mä olin ihan järkyttynyt tässä taannoin, kun oli firman tilaisuus, jonka jälkeen oli kaikille avoin Paulan keikka, johon kaikki sai jäädä. Tuo keikka siis Helsingin keskustassa. Niin siellä oli nuorta porukkaa hehkuttamassa Paulaa, osasivat kaikki sanat ulkoa jne. Mä lähdin kesken keikan pois - en vain kestänyt yhtään enempää kuin muutaman ekan biisin.

bdt
Paula ainakin haluaa olla rock. En tiedä onko. Uskoisin että rokkaa aika hillitysti botoxilla boostattuna eikä ainakaan moshaa. Olihan se kerran tai kaksi hauskaa että PK esitti suomirokkia mutta pitäisi uudistua eikä samaa juttua uudestaan. ...

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Onhan se rock! B)
Siis esittääkö se oikeesti jotain muutakin kuin noita humppia sun muita.. ? Eli laulaako se ihan rock-biisejä kanssa?
Anna mulle piiskaa! :D On sillä niitä jotain piisejä mitkä ei ihan humpaksi luokitella! :D
Ok.. hyvä tietää.. mua vaan mietitytti, että minkähän ikäisille tuo tapahtuma on tarkotettu, kun todellakin päätähtenä on Koivuniemi ja ainakin toisena esiintyjänä Koop Arponen.. olikohan Ari Koivunenkin listalla.. siis kun noi kaks viimistä on mun mielestä sellasta peruskoulukamaa ja Paula keski-ikäisten.. noin niin kuin suunnilleen.. :whistle: ei tarvii vetää hernettä nöösiin mun mielikuvistani.. :D

vieras
Koettakaapa kaikki mollaajat olla 40 vuotta pinnalla, ja kaikissa ikäpolvissa, myös "marginaaliryhmissä". pysyä noin hyvässä kunnossa ja iskussa vielä 60 vuotiaana. Siinä sarkaa. En kaikista Paulan biiseistä välitä, mutta kunnioitus suuri ja ihan surutta suon hänelle paikan rock-tapahtumaan ja tiedän että suurimmalle osalle yleisöä täysin ok.

Onhan se rock! B)
Siis esittääkö se oikeesti jotain muutakin kuin noita humppia sun muita.. ? Eli laulaako se ihan rock-biisejä kanssa?
Anna mulle piiskaa! :D On sillä niitä jotain piisejä mitkä ei ihan humpaksi luokitella! :D
Ok.. hyvä tietää.. mua vaan mietitytti, että minkähän ikäisille tuo tapahtuma on tarkotettu, kun todellakin päätähtenä on Koivuniemi ja ainakin toisena esiintyjänä Koop Arponen.. olikohan Ari Koivunenkin listalla.. siis kun noi kaks viimistä on mun mielestä sellasta peruskoulukamaa ja Paula keski-ikäisten.. noin niin kuin suunnilleen.. :whistle: ei tarvii vetää hernettä nöösiin mun mielikuvistani.. :D

Mä kerran katoin jonkun ohjelman Paulasta, niin siinä just sanottiin että nykyään on paljon nuorempia faneja sillä, niin ehkä se sopii hyvin noiden jätkien kanssa samalle lavalle! :LOL: En mä ainakaan herneitä vetänyt..! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koettakaapa kaikki mollaajat olla 40 vuotta pinnalla, ja kaikissa ikäpolvissa, myös "marginaaliryhmissä". pysyä noin hyvässä kunnossa ja iskussa vielä 60 vuotiaana. Siinä sarkaa. En kaikista Paulan biiseistä välitä, mutta kunnioitus suuri ja ihan surutta suon hänelle paikan rock-tapahtumaan ja tiedän että suurimmalle osalle yleisöä täysin ok.
Enhän mä tässä mollaakaan häntä.. mua nyt vaan todellakin ihmetyttää että kenelle tuo tapahtuma on suunnattu.. ja Paula saa musta esiintyä ihan vapaasti rock-tapahtumissa, mutta vois niissä sitten jotain todellisia rock-esiintyjiäkin olla.. jos siis halutaan nimenomaan rock-tapahtumana markkinoida..

Aksu81
Niin ja kävin kattomassa nuo kaikki esiintyjät, että jos silloin meen Raumalla käymään, mutta eihän siellä ollut muuta kuin Koivuniemi kenen takia ostaisin liput :headwall:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Enhän mä tässä mollaakaan häntä.. mua nyt vaan todellakin ihmetyttää että kenelle tuo tapahtuma on suunnattu.. ja Paula saa musta esiintyä ihan vapaasti rock-tapahtumissa, mutta vois niissä sitten jotain todellisia rock-esiintyjiäkin olla.. jos siis halutaan nimenomaan rock-tapahtumana markkinoida..
Et sä, mut noi muut... ;) Järjestäjähän esiintyjät valitsee? Ei P.K. sinne itse itseään tuputa koska "mähän oon niiiin rock, ottakaa nyt". Ja kuten todettu monta kertaa, hällä on faneja 0-100 vuotiaissa, istuu mihin tahansa tapahtumaan minusta.

Yhteistyössä