Onko Party Lite-tuotteet hintansa veroisia?

  • Viestiketjun aloittaja Maksoinko turhasta?
  • Ensimmäinen viesti
Maksoinko turhasta?
Kerran olen kutsuilla ollut. Järkyttävän hintaisia kaikki tuotteet. Onko ne sen arvoisia? Tilasin tuoksua ja pienen pakkauksen kynttilöitä. Viel en oo niit saanut.
 
vieras
Minusta ylipäätään typerää maksaa KYNTTILÄSTÄ niin paljon. Sehän kirjaimellisesti palaa savuna ilmaan. Kipot ym kyllä kauniita mutta myös turhan kalliita minusta.
 
kotiäiti
mulla on 5kpl niitä uljaita ja onhan ne kyllä hienoja,mutta kalliita ja kun ei edes tavalliset edulliset kynttiät käy vaan pitää olla votiivit.Uljaat oli 42e/3kpl ja 32e/2kpl ja votiivit 12e/6kpl....ei niitä kovin usein raski polttaa
 
kyllä on monta kertaa paremmat kun esim. tiimarin kynttilät.
partyliten kynttilöissä se tuoksua tuottava aine on siinä kynttilän sisällä ei pelkästään pinnalla eli tuoksua tulee koko kämppään tasaisesti mutta ei voimakkaasti.
kun kynttilä sulaesaan pala ja sitten hyytyy niin se tuoksu ei katoa siitä mihinkään vaan heti kun sen taas sytyttää siitä alkaa tulla sitä tuoksua.

siihen roinaan jota sielä myydään en sano juuta enkä jaata. laadukkaita toki voat mutta varmasti yhtä hyvät kun tusinatuotteet. ne vaan on tehty niin pitkälle kun voi käsin...
 
äiti täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
kyllä on monta kertaa paremmat kun esim. tiimarin kynttilät.
partyliten kynttilöissä se tuoksua tuottava aine on siinä kynttilän sisällä ei pelkästään pinnalla eli tuoksua tulee koko kämppään tasaisesti mutta ei voimakkaasti.
kun kynttilä sulaesaan pala ja sitten hyytyy niin se tuoksu ei katoa siitä mihinkään vaan heti kun sen taas sytyttää siitä alkaa tulla sitä tuoksua.

siihen roinaan jota sielä myydään en sano juuta enkä jaata. laadukkaita toki voat mutta varmasti yhtä hyvät kun tusinatuotteet. ne vaan on tehty niin pitkälle kun voi käsin...
Ei siis sovi migreenistä kärsiville?
 
Christina
Onhan ne monta kertaa laadukkaampa kuin normaalit kaupasta saavat kynttilät. Palavat pidempään ja eivät kuumene läheskään niin paljon. Ja ne somisteet on tosi hienoja :)
 
Eivät todellakaan! Ja tämän voin kertoa entisenä edustajana. Olen toiminut myyjänä eri aloilla ja firmoissa jo lähes 10 vuotta, mutta se on ainoa työ jossa olen oikeasti hävennyt myymääni tuotetta mm. sen hinnan takia. Kamalaa touhua ja koko organisaatio on todella syvältä, huijauksen makua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin :
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
kyllä on monta kertaa paremmat kun esim. tiimarin kynttilät.
partyliten kynttilöissä se tuoksua tuottava aine on siinä kynttilän sisällä ei pelkästään pinnalla eli tuoksua tulee koko kämppään tasaisesti mutta ei voimakkaasti.
kun kynttilä sulaesaan pala ja sitten hyytyy niin se tuoksu ei katoa siitä mihinkään vaan heti kun sen taas sytyttää siitä alkaa tulla sitä tuoksua.

siihen roinaan jota sielä myydään en sano juuta enkä jaata. laadukkaita toki voat mutta varmasti yhtä hyvät kun tusinatuotteet. ne vaan on tehty niin pitkälle kun voi käsin...
Ei siis sovi migreenistä kärsiville?

se haju ei oo niin hirveen voimakas, mun mielestä ainakaan. toki jos neliön vessassa polttelee niin sillon se on ihanhirvee se lemu. mutta meijän olkkarissa semmonen hienonen tuoksu vaan.

mun äiskä on herkkä saamaan migreenikohtauksi ja se on niitä ilolla ostellu.
 
Hyviä ovat, eivät noesta ja parafiini ei kuumu niin korkealle kuin steariini eli on lasten kanssa turvallisempia. Ja irtoavat myös pesussa vaatteista. Ja mie kärsin migreenistä niin nää ovat ainoat tuoksukynttilät joita kestän...
 
Tulip
Arkipäivän ylellisyyttä. Sama kai käryttääkö rahansa ilmaan kynttilöissä vai röökissä - näin niinkuin hiukan kärjistäen ilmaistuna jos mmärrätte, you know! Elämä on valintoja, jos ei tykkää tai tuhlaa mieluummin sisustusliikkeisiin, lastenvaatteisiin tms. niin se on sitten oma valinta.
Mun hieroja käyttää näitä kynttilöitä hoitojensa aikana ja myös hyvin herkästi tuoksuihin reagoivat ovat ihmetelleet, että ei vaikuttanut mitenkään! Tuoksuista löytyy kymmeniä vaihtoehtoja, lähes tuoksuttomasta tuoksuvasta voimakkaaseen tuoksuun. Ja toki niitä tuoksuttomia.
Ite en taas voi sietää Tupperwarea enkä yhestäkään muovikiposta maksais pyydettyä hintaa, joten nämähän on kaikki makukysymyksiä!
Jos lähtisi sisustusliikkeistä tai vastaavista ostamaan tämänkaltaisia somisteita, maksaisivat varmasti samanverran kun ovat erikoisempia, ei ihan Tiimari-kamaa.
 
just joo
Alkuperäinen kirjoittaja Tulip:
Arkipäivän ylellisyyttä. Sama kai käryttääkö rahansa ilmaan kynttilöissä vai röökissä - näin niinkuin hiukan kärjistäen ilmaistuna jos mmärrätte, you know! Elämä on valintoja, jos ei tykkää tai tuhlaa mieluummin sisustusliikkeisiin, lastenvaatteisiin tms. niin se on sitten oma valinta.
Mun hieroja käyttää näitä kynttilöitä hoitojensa aikana ja myös hyvin herkästi tuoksuihin reagoivat ovat ihmetelleet, että ei vaikuttanut mitenkään! Tuoksuista löytyy kymmeniä vaihtoehtoja, lähes tuoksuttomasta tuoksuvasta voimakkaaseen tuoksuun. Ja toki niitä tuoksuttomia.
Ite en taas voi sietää Tupperwarea enkä yhestäkään muovikiposta maksais pyydettyä hintaa, joten nämähän on kaikki makukysymyksiä!
Jos lähtisi sisustusliikkeistä tai vastaavista ostamaan tämänkaltaisia somisteita, maksaisivat varmasti samanverran kun ovat erikoisempia, ei ihan Tiimari-kamaa.

Heh vaan tuppervaaroja harvemmin POLTETAAN, vaan käytetään, käytetään, käytetään, käytetään.... Siinä on iso ero. Toinen haihtuu savuna ilmaan, toinen kestää ja kestää ja kestää....
 
Molla
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmin:
Hyviä ovat, eivät noesta ja parafiini ei kuumu niin korkealle kuin steariini eli on lasten kanssa turvallisempia. Ja irtoavat myös pesussa vaatteista. Ja mie kärsin migreenistä niin nää ovat ainoat tuoksukynttilät joita kestän...
Hinta on tosi korkea, mutta juuri noiden yllämainittujen seikkojen vuoksi voisin ostaa. Parafiini on kynttilän palaessa noin 60 asteista, kun tavallisten kynttilöiden steariini kuumuu yli kahteensataan asteeseen. Jokainen voi päätellä eron, jos kynttilä kaatuu lapsen kädelle.
 
Tulip
No nehän onkin eri käyttöön tarkotettua tavaraa, herranjee! Molemmat kylläkin käyttötavaraa.
Säilyyhän ne somisteetkin jos ei seinään visko ja kynttilätkin, jos vuosiksi säilöö kaapin perukoille tai pitää sisustusmielessä vain koristeena.
´Tarkoitin tupperi-vertauksellani sitä että YKSI TYKKÄÄ YHDESTÄ, TOINEN TOISESTA olematta kumpikaan huonompia, ihmiset vaan pitää eri asioista ja arvosta niitä eri lailla. Nyt en jaksa jauhaa tästä enempää ;)
 
mielestäni parempia kuin esim. havin... meillä käytössä pääsääntöisesti hajusteettomia mutta joitain hajullisiakin on.... ja pidän ja suosittelen.. moni emännän lahjana meille saapunut..... mutta tykkään myös tuppereista joita kaapit pursuaa jotka emännän lahjoiksi ja lahjoiksi saatuja... ei niitäkään noin paljon muuten olisi
 
ihastunut
jokainen tietenkin tykkää mistä haluaa! itse pidän party litestä ja voin suositella sitä mielelläni ihmisille! olen kauhea sisustus intoilija ja jo senkin takia huonettani koristaa niin monta party liten somistetta ja kynttilää! ostan somisteita ja kynttilöitä jo kuukausittain! ja ennemmin party lite kuin joku halppis tuote koska party litellä on takuu tuotteista! jotkut tykkää tietenkin laadukkaasta ja "takuu varmasta" ja jotkut taas ei malta tai ole varaa ostaa laadukasta ja hyvää. sama homma tupperilla joku ostaa 30euron salaatti kulhon ja joku ostaa kaupasta 2euron salaatti kulhon! jokainen ostakoot sitä mistä tykkää tai on varaa ;)
 
Työäiti
Vertaus Tiimariin on varmaan huono, koska kyseessä on halpaketju. mä käytän havin kynttilöitä ja hinta&laatu on mainio. Hajukynttilät, en edes polta moisia. party lite on musta aika turhaa ja ne esineet kamalia. Mutta makuasioista ei kannata kiistellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmin:
Hyviä ovat, eivät noesta ja parafiini ei kuumu niin korkealle kuin steariini eli on lasten kanssa turvallisempia. Ja irtoavat myös pesussa vaatteista. Ja mie kärsin migreenistä niin nää ovat ainoat tuoksukynttilät joita kestän...
No kylläpä vaan kyseisen firman kynttilät noestivat kipponsa reunan ihan mustaks.Tais olla votiiveja tms. ja kipotkin ostettu party litelta.

Empähän enää rahojani moskaan tuhlaa...

 

Yhteistyössä