Onko palvelun taso laskenut kaupoissa? En ole asioinut niissä säännöllisesti yli 10 vuoteen...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen yleensä ostanut kaikki käyttötavarani netistä mutta nykyään posti toimii erityisen huonosti ja pitää siis raahautua kauppoihin. No suppean valikoiman ymmärrän vielä mutta miksi asiakaspalvelu on mennyt niin paljon huonompaan suuntaan?
 
Etkö sä oo käyny kaupassa 10 vuoteen?
Sosiaalisten tilanteiden pelko?

Mikä palvelutaso?

Ruokakauppa:
No homma menee samalla tavalla kuin ennenkin.
-Kassa sanoo "hei"
-Sä vastaat "hei"
-kassa ilmoittaa summan ja sä maksat
-Sä sanot "en tartte kuittia"
-lopuks sanotte heipat.

Joku kassa hymyilee, joku ei.

Rautakauppa.
-nykäiset kassaa/ohimenevää myyjää hihasta
-sanot että tarttet hyvän akkuporakoneen
-myyjä vie semmoisten luo, kertoilee niistä ja niiden eroista, sä joko teet ostopäätöksen tai et
-jos päätät ostaa, meette kassalle.
 
Ja anteeksi mun alentuva vastaus, mutta jotkut myyjät on tylyjä, jotkut ei. Mut se on luonnekysymys, ei ne oo tarkoituksella juroja. Ja kaikkien kanssa saan tietoa tuotteesta.

Mä hyvin harvoin teen valintaa kauppojen kesken palvelutason mukaan. Yks ainut elektroniikkaliike on semmoinen jossa ollaan saatu huonoa palvelua, mutta sielläkin kävin kerran kun oli pakko, ja ihan hyvin siellä osattiin neuvoa.
 

Yhteistyössä