Onko palstamammoilla blogeja?

• Viestiketjun aloittaja Urvitas
  • Ensimmäinen viesti
Monia noista tulee seuratuksikin, mtta ymmärrän sen, miksi kaikki ei "uskalla".
Itse kuitenkin näen asian niin, että on parempi uskaltaa kuin "antaa periksi" pahanthatoisille ihmisille. Maailma on ja siitä tulee, sitä miten me itse siihen suhtaudumme?

Peyote
[QUOTE="Harmaa";30788630]Sitä juuri tarkoitin, mä en ainakaan uskaltaisi jos kirjoittaisin blogia...[/QUOTE]

No jaa. Jos blogi on julkinen, niin kyllähän sen jokatapauksessa voi löytää ihan kuka vain... Jos haluaa kirjoittaa salaista blogia, niin siihen ei tartte nettiä, vaan sen voi kirjottaa itselleen johonkin muistivihkoon.

Pin
[QUOTE="Harmaa";30788630]Sitä juuri tarkoitin, mä en ainakaan uskaltaisi jos kirjoittaisin blogia...[/QUOTE]

Ilkeät yritykset vain huvittaa. Jos olisin kovin herkkis, jättäisin koko blogin suojellakseni itseäni.

Peyote
Jos joki nyt ilkeyksissään linkittelis blogia haukkumistarkoituksessa, niin tulis vaan paljon kävijöitä. :D tietty hirveen salaisia asioita ei kannata nettiin muutenkaan kirjotella.

Miksi en uskaltaisi? Julkinen blogi jonka voi kuka tahansa löytää. Eikä tuolla käy mitään pölkkypäitä kitisemässä ja päkättämässä. Nuo perskärpiäisetkin keskitty kälättämään täällä plussalla ja vissiin tuolla vauvalla mutta blogi onneksi saa olla rauhassa. Jos joku sinne eksyy kitisemään niin siinäpä kitisee ihan estottomasti vain.

Yhteistyössä