V
vieras
Vieras
Verokorttia kelalle vanheimpainpäivarahaa varten vai ottaako ne sen 20% automaattisesti jos ei vie?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:20 % tai enemmän. Riippuen verokortistasi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:20 % tai enemmän. Riippuen verokortistasi.
Niin mut jos en vie sitä ni eihän ne sit tiedä mitä siinä on.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Kela saa tiedot suoraan verottajalta, ei tarvi viedä verokorttia.
Niin mut eiks se oo niin et ne ottaa sen 20% vähintään vaik ois verokortissa vähemmän joten on ihan turha sitä viedä sinne tai muuten ilmoittaa kun ei vähemmän kelpaa kuitenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja höh:mikset hoida netissä koko hommaa? ei tarvi kotoa poistua ja saat just oikeen veroprossan helposti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin mut eiks se oo niin et ne ottaa sen 20% vähintään vaik ois verokortissa vähemmän joten on ihan turha sitä viedä sinne tai muuten ilmoittaa kun ei vähemmän kelpaa kuitenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja höh:mikset hoida netissä koko hommaa? ei tarvi kotoa poistua ja saat just oikeen veroprossan helposti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin mut eiks se oo niin et ne ottaa sen 20% vähintään vaik ois verokortissa vähemmän joten on ihan turha sitä viedä sinne tai muuten ilmoittaa kun ei vähemmän kelpaa kuitenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja höh:mikset hoida netissä koko hommaa? ei tarvi kotoa poistua ja saat just oikeen veroprossan helposti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin mut eiks se oo niin et ne ottaa sen 20% vähintään vaik ois verokortissa vähemmän joten on ihan turha sitä viedä sinne tai muuten ilmoittaa kun ei vähemmän kelpaa kuitenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja höh:mikset hoida netissä koko hommaa? ei tarvi kotoa poistua ja saat just oikeen veroprossan helposti.
Jos on vähemmän etuuksille laskettuna, niin sitten ei mene 20 % vähintään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin mut eiks se oo niin et ne ottaa sen 20% vähintään vaik ois verokortissa vähemmän joten on ihan turha sitä viedä sinne tai muuten ilmoittaa kun ei vähemmän kelpaa kuitenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja höh:mikset hoida netissä koko hommaa? ei tarvi kotoa poistua ja saat just oikeen veroprossan helposti.
Niin mut onko näin jos on ollut muita tuloja, töistä ennenkuin äippäloma alkoi? Itse olen ollu kotona hoitovapaalla ja nyt toisesta saan minimiäitiysrahan. Itsellänikin oli ekan kanssa pienempi ku olin ollut töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin mut eiks se oo niin et ne ottaa sen 20% vähintään vaik ois verokortissa vähemmän joten on ihan turha sitä viedä sinne tai muuten ilmoittaa kun ei vähemmän kelpaa kuitenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja höh:mikset hoida netissä koko hommaa? ei tarvi kotoa poistua ja saat just oikeen veroprossan helposti.
Niin mut onko näin jos on ollut muita tuloja, töistä ennenkuin äippäloma alkoi? Itse olen ollu kotona hoitovapaalla ja nyt toisesta saan minimiäitiysrahan. Itsellänikin oli ekan kanssa pienempi ku olin ollut töissä.
Tai mitä noi ETUUDET sitten on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin mut eiks se oo niin et ne ottaa sen 20% vähintään vaik ois verokortissa vähemmän joten on ihan turha sitä viedä sinne tai muuten ilmoittaa kun ei vähemmän kelpaa kuitenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja höh:mikset hoida netissä koko hommaa? ei tarvi kotoa poistua ja saat just oikeen veroprossan helposti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin mut eiks se oo niin et ne ottaa sen 20% vähintään vaik ois verokortissa vähemmän joten on ihan turha sitä viedä sinne tai muuten ilmoittaa kun ei vähemmän kelpaa kuitenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja höh:mikset hoida netissä koko hommaa? ei tarvi kotoa poistua ja saat just oikeen veroprossan helposti.
sosiaalietuudet, eli vaikkapa just vanhempainpäiväraha tai kotihoidontuki.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin mut eiks se oo niin et ne ottaa sen 20% vähintään vaik ois verokortissa vähemmän joten on ihan turha sitä viedä sinne tai muuten ilmoittaa kun ei vähemmän kelpaa kuitenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja höh:mikset hoida netissä koko hommaa? ei tarvi kotoa poistua ja saat just oikeen veroprossan helposti.
sosiaalietuudet, eli vaikkapa just vanhempainpäiväraha tai kotihoidontuki.
Mut eiks just noista mee aina vähintään se 20%, mulla ainaki on menny?
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Kela saa tiedot suoraan verottajalta, ei tarvi viedä verokorttia.
Ai saa vai, äippärahojakin varten pitää viedä verokortti näytille jos ei haluu että ne nykii siitä 20%+2% automaattisesti.![]()