Onko pakko soittaa hätänumeroon?

  • Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
yritin poliisin sivuilta etsiä jotakin numeroa johon voisi soittaa poliisilaitokselle tai jättää edes soittopyynnön että soittaisivat minulle heti huomenna aamusta, mutta en sellaista löydä, onko sellasta olemassa? ex mies kävi eilen kylässä ja nyt löysin huumeruiskun niin haluisin varmistua ettei täällä meidän kämpässä ole huumeita,ettei muksut saa niitä käsiinsä, mutta mihin siitä voi ilmoittaa kun aamusta menen töihin niin en voisi töissä odottaa puhelimessa että saan jonkun kiinni..
 
"kille"
Kyllä tuolta poliisi.fi:ssä on jokaisen poliisilaitoksen erilliset numerot.
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/www/yhteystiedot

Tuolta vain valitset oman kaupungin
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24491927]Ootko sä ihan pimee?? :O Mitäs jos sieltä löytyskin jotakin? Se olisit SINÄ joka joutusit siitä kuseen, ei ex miehes...[/QUOTE]

No kuka nyt ois niin saakelin tyhmä että soittais poliisit kotiinsa etsiin omia huumeitaan???? Mutta joo, kannattaa etsiä itse kämppä jo nyt, ettei vaan lapset löydä ensin.
 
"pöö"
[QUOTE="vieras";24491927]Ootko sä ihan pimee?? :O Mitäs jos sieltä löytyskin jotakin? Se olisit SINÄ joka joutusit siitä kuseen, ei ex miehes...[/QUOTE]
No ei kyl nyt mee ihan noin.. ite oot pimee.
 
"mie"
joo siis löytyy sieltä ne numerot mutta niissä on kaikissa vastaaja 'palvelemme arkisin 8-16'.. poliisi kyllä tietää ex-miehen huumeidenkäytöstä ja kyllä lasten turvallisuus menee aina syyttelyn edelle, jos täältä jotain löytyy ja haluavat siitä minua syyttää kun olen ne itse tänne soittanut niin voi v.. mutta pääasia ettei meidän kodissa ole mitään lapsille hengenvaarallista!
 
"vieras"
[QUOTE="HHH";24491965]Kohta on nyrkinkuva silmässä ja rikosrekisteri väärällä ihmisellä.. mieti kaks kertaa. Exäsi on niin helppo sanoa ettei huumeet ole sen.[/QUOTE]

Niin tai väittää että ap on ne häneltä "tilannut"... :whistle: Eli itse kyllä konttaisin ihan vaan omin voimin huushollin läpi, ettei kääntyis itseä vastaan koko touhu - sen tämä meidän "oikeusvaltio" kyllä osaa...
 
"minä vaan"
Kannattaa soittaa hätäkeskukseen ja pyytää poliisia samantein katsastamaan asunto. On kumminkin kysymys sun lasten turvallisuudesta ja jos huumetta löytyy niin ei ne sinua syytä todellakaan!! Varsinkin, jos ex-miehes on vielä poliisin vanha tuttu. Vaikka miehes sitten toista väittäiskin. Saattaa olla, että poliisit ei tuu heti, mutta tulevat kyllä, kun ehtivät. Niin ja älä hukkaa niitä ruiskuja. :)
 
"jojo"
[QUOTE="vieras";24492006]Niin tai väittää että ap on ne häneltä "tilannut"... :whistle: Eli itse kyllä konttaisin ihan vaan omin voimin huushollin läpi, ettei kääntyis itseä vastaan koko touhu - sen tämä meidän "oikeusvaltio" kyllä osaa...[/QUOTE]

Ennemmin ap:n kannattaa itse ottaa yhteyttä, muuten ex voi piruuttaan itse soittaa sinne poliisit ja saada ap:n liemeen, jos siellä joku piilo on.

Jatkossa mä kyllä tapaisin exää missä tahansa muualla kuin lasten kotona, vaikka sitten kahvilassa.
 
"mie"
juu, sossussa sovittiin että lasten tapaamiset on valvottuja ja tyhmänä suostuin siihen että hän voi tulla meille kaksi kertaa viikossa tunniksi lasten kanssa, ajattelin että se on lapsille helpompi.. :( mutta tästä lähin hän ei tänne tule ja tapaamisia saa valvoa sitten se lastenvalvoja, miksi joustaisin kun paskaa vaan sataa niskaan taas..
 
"jojo"
[QUOTE="mie";24492056]juu, sossussa sovittiin että lasten tapaamiset on valvottuja ja tyhmänä suostuin siihen että hän voi tulla meille kaksi kertaa viikossa tunniksi lasten kanssa, ajattelin että se on lapsille helpompi.. :( mutta tästä lähin hän ei tänne tule ja tapaamisia saa valvoa sitten se lastenvalvoja, miksi joustaisin kun paskaa vaan sataa niskaan taas..[/QUOTE]

No, isä sai mahdollisuutensa. Oma mokansa, että pilasi sen.


Jaksamisia sinulle. :hug:
 
"Mie vaan"
[QUOTE="jojo";24492125]No, isä sai mahdollisuutensa. Oma mokansa, että pilasi sen.


Jaksamisia sinulle. :hug:[/QUOTE]

Peesaan. Onneksi lapsilla on sentään äiti joka rakastaa ja huolehtii isolla H:lla <3
 
[QUOTE="vieras";24492006]Niin tai väittää että ap on ne häneltä "tilannut"... :whistle: Eli itse kyllä konttaisin ihan vaan omin voimin huushollin läpi, ettei kääntyis itseä vastaan koko touhu - sen tämä meidän "oikeusvaltio" kyllä osaa...[/QUOTE]

:LOL: :LOL: JOO silloinhan ap varmasti soittais poliisit tutkimaan asunnon! ei jumal..
 
mamukas
[QUOTE="mie";24491905]yritin poliisin sivuilta etsiä jotakin numeroa johon voisi soittaa poliisilaitokselle tai jättää edes soittopyynnön että soittaisivat minulle heti huomenna aamusta, mutta en sellaista löydä, onko sellasta olemassa? ex mies kävi eilen kylässä ja nyt löysin huumeruiskun niin haluisin varmistua ettei täällä meidän kämpässä ole huumeita,ettei muksut saa niitä käsiinsä, mutta mihin siitä voi ilmoittaa kun aamusta menen töihin niin en voisi töissä odottaa puhelimessa että saan jonkun kiinni..[/QUOTE]

Soita samalla lastensuojeluun, koska muksut kyllä sulta lähtee jos SÄ ANNAT HUUMEHÖRHÖN PIIKITTÄÄ SAMASSA ASUNNOSSA MISSÄ ON LAPSIA.
 
[QUOTE="mie";24492056]juu, sossussa sovittiin että lasten tapaamiset on valvottuja ja tyhmänä suostuin siihen että hän voi tulla meille kaksi kertaa viikossa tunniksi lasten kanssa, ajattelin että se on lapsille helpompi.. :( mutta tästä lähin hän ei tänne tule ja tapaamisia saa valvoa sitten se lastenvalvoja, miksi joustaisin kun paskaa vaan sataa niskaan taas..[/QUOTE]

No, kannattaa heti aamulla soittaa poliisiin ja lastensuojeluun. Mulla vastaavan tapauksen jälkeen tapaamiset pamahti tosiaan sillä tavalla valvotuiksi, että niitä valvoo viranomaistaho. Ilman muuta kiellät kotiisi tulemisen mieheltä tästä eteenpäin. Teet oikein ja toimit vastuullisesti. :) Hyvä sinä.
 

Yhteistyössä