Onko pakko ryypätä ja majoittaa kaverit kun ei tahdo??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä tekisitte seuraavassa tilanteessa:

Vanha lukioaikainen kaveriporukka alkoi suunnitella tapaamista. Minulla on vajaa vuoden ikäinen vauva, muut ovat lapsettomia ja elävät vielä vaihetta, jossa elämä on täynnä menoa ja meininkiä.

Hätäpäissäni menin sitten lupaamaan, että tavataan minun luonani, sillä vauva nukkuu vieraassa paikassa todella huonosti (tarkkaa päivämäärää ei ole vielä sovittu). No, kaverini alkoivat saman tien suunnitella kaiken maailman baariin lähtöjä ja bileitä.

Itseäni ei tällä hetkellä voisi baarissa käynti vähempää kiinnostaa. vauva nukkuu katkonaisesti, ja olen todella väsynyt, joten mieluummin nukun kuin lähden baariin. Mutta tässä asiassa on neljän mielipide yhtä vastaan. Minua ei nyt todellakaan huvita, että ihmiset tulevat meille, ja mun pitää emännöidä jotain ryyppäjäisiä.

Mitä te tekisitte?? Haluaisin perua koko tapaamisen. Se ei vain tähän elämäntilanteeseen tunnu hyvältä, mutta kuinka tehdä se kavereita loukkaamatta??

Noinhan se varmasti pitää tehdä, mutta tiedän jo valmiiksi, että tähän porukkaan kuuluu pari sellaista ihmistä, jotka eivät asiaa tule ymmärtämään. Ehkä se on sitten heidän ongelmansa.

Kahvilla käynti ei tuosta vaan onnistu, kun ihmiset asuvat monen sadan kilometrin päässä toisistaan.

Valkoisen valheen ehdotuskaan ei onnistu, koska tarkkaa päivämäärää ei olla vielä sovittu, ja olisi minusta aika epäreilua perua tapaaminen yhtäkkiä, kun kaikki olisivat jo järjestelleet asiansa sen mukaan. :)

Ensinnäkin,musta tuntuu tosi tyhmälle että talossa jossa on vauva,järjestellään jotain ryyppytapaamisia?Tottakai sinä sanot suoraan että et jaksa,piste.

Varmaan hankalaa kun kamut kyseessä,mutta onko ne oikeita kavereita/seuraa sulle ollenkaan jos eivät tajua?

Jaksamisia :flower:

Yhteistyössä