Onko pakko liikkua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalamama harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kalamama harmaana

Vieras
Mä vihaan liikuntaa! \|O
Oon aina vihannu. Ja nuorempana ei ees tarvinnu kun kävi baarissa tanssimassa sen 4tuntia kolmesti viikossa... Mutta nyt... En tykkää ees käydä vauvan kanssa vaunuilemassa, jos sen puol tuntia jaksan kävellä niin hyvä. Oon kokeillu vaikka mitä, mutta mä en vaan tykkää mistään lajista. Eikä mun mielestä tuu ees hyvä olo sen jälkeen kun on rehkinyt. Inhoan hikoilua yms. Onko pakko liikkua että laihtuu?!

pakko liikkua että elimistö voi hyvin.. tai kroppa.. oot vanhuksena ihan pulassa jos nyt ei liikunta ala maistua.. lihakset surkastuu ja luut heikkenee. ja kohta et varmaan taivukaan..

laihdutuksessa liikunnalla ja ruokavaliolla saa parhaat tulokset.. Itsekään tosin en ole nyt päässyt liikkumaan reiluun kuukauteen koska toinen polvi teki stopin..

ota selvää minkä verran "hyöty liikut" päivässä. ja yritä löytää mieleinen laji, varmasti jotain löytyy kun jaksaa etsiä. =)

Ongelma on tietysti sekin että mä en voi maksaa mitään liikkumisesta. En voi edes ostaa mitään välineitä, kun esim. yhdet kengät on varaa vuodessa ostaa. Että ilmaista pitäis liikunta olla.

Hei, mulla sama homma, inhoon liikuntaa ja kaikkee jumppaamista, mutta mä jumppaan vauvan kanssa, elikkäs tanssin tai hypin, ja poika (10kk) rakastaa sitä ihan hulluna, ja lattialla se istuu mun mahan päällä ja mä nostelen vaan lantioo ylös ja alas, ja sehän vahvistaa peppulihaksia, ja vauvalla on taas kivaa =) siivous on hyvä liikuntamuoto, imuri kouraan vaan ja hommiin, mattojen tamppaus yms. siinä hyötyliikuntaa kerrakseen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 11:27 nirzu kirjoitti:
käy kirjastosta lainaamassa jumppavideo..hauskaa ja ilmasta

Kiitos vinkistä! Kävinkin jo katsomassa kirjaston nettisivuilta että Method Putkisto dvd olis! Se ois mulle sopivan rauhallista varmaan.

Minä en voi ymmärtää miten joku voi inhota liikuntaa! :o Murheet unohtuu kun kunnolla pistää itsensä likoon ja hienhän saa pestyä suihkussa pois.
Voiko olla et sinulla on esim.kouluajoilta jäänyt negatiivinen mielikuva liikunnasta?Minullakin oli,etenkin hiihtoa kohtaan, mutta nyttemmin olen alkanut siitäkin tykätä.
Liikuntaa voi harrastaa myös niin monella lailla..Oletko varma ettei sinulle sopivaakin lajia voisi olla olemassa?!
Kuntosalia on yksi huippu-paikka.Siellä saat hikoiltua,kiinteytettyä ja kaiken lisäksi se on helppoa.Ei vaikeita askelsarjoja, kuten joissakin jumpissa esimerkiksi on..
Kokeile ihmeessä.Tiedäppä vaikka innostuisit ja tulosten näkeminen motivoi lisää..Urheiluunkin voi jäädä "koukkuun".Oon kyllä itse sitä mieltä että hyvännäköistä vartaloa ei voi saada ilman urheilua! =)

Yhteistyössä