Onko paikalla pitkiä naisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jättiläinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jättiläinen"

Vieras
Pitkällä tarkoitan 175-180cm+ :D Mitä painat ja mikä on vaatekokosi? Mistä löydät parhaiten vaatteita? Itselle kaikki housut kaupoissa liian lyhyitä tai liian kapeita. Olen 180cm ja 73kg.

pituus 177cm ja paino varmaan taas noin 100kg. vaatteet kokoa 46. housuja löytyy aina joskus... ihan h&m, Lindex, kappahl... yleensä mulle kuitenki kaikki liian pieniä :(

Pituus 175cm ja paino 63kg. Paidat S tai M. Housuissa vaihtelee, yleensä 36 tai 38. Mulla on todella ongelmallista löytää istuvia housuja, koska mun jalat on pitkät ja vyätärö levee mut jalat ihan ohuet. Jos housut istuu muuten, ei mene nappi kiinni tai liian lyhyet. Jos taas vyötäröstä ja pituudesta sopivat niin sit on muuten ihan liian isot ja "löpöttää" pyllystä. Zarasta löydän parhaiten housuja. :D

Nyt olen repsahtanu ihan totaalisesti :(.
Olen 176 cm pitkä ja hyvinä aikoina painoin sen 67-70 kg vaatekoolla 40-42...Nyt elopainoa on kertynyt 80 ja vaatekoko 44 krinnaa :(

No...Mun mielestä 175 on ihan normaali pituus ja sen pituiselle löytyy vaatetta melkein mistä tahansa kaupasta.. :D Ja siis joo, olen itse tuon 175, painoa 78kg ja koko L tai XL riippuu vaatteen valmistajasta ja mallista..Numerokokoa en muista..

No...Mun mielestä 175 on ihan normaali pituus ja sen pituiselle löytyy vaatetta melkein mistä tahansa kaupasta.. :D Ja siis joo, olen itse tuon 175, painoa 78kg ja koko L tai XL riippuu vaatteen valmistajasta ja mallista..Numerokokoa en muista..

On normaali pituus, mutta jos sattuu olemaan pitkäkoipinen niin kuin mä niin ei löydy housuja todellakaan mistä vaan :)

181cm ja painan varmaan päälle 80kg. Alaosista koko 42 ja ylhäältä mallista riippuen 38-40. Tai sitten M-L- tai XL en tuijottele kokoja vaan sitä miltä vaate näyttää päälläni. Olen löytänyt housuja farkkuleggingsejä tai ihan farkkujakin gina tricotista, kappahlista. Lee:n yhdet 36 tuumaiset (pituus) farkut on korkkareiden kanssa käytettäväksi. Joistakin farkuista avaan lahkeet..kesällä taas käännän farkkujen lahkeita...käytän myös paljon hameita.
Ihan hyvin löytyy siis vaatteita.

[QUOTE="vieras";24070377]Nyt olen repsahtanu ihan totaalisesti :(.
Olen 176 cm pitkä ja hyvinä aikoina painoin sen 67-70 kg vaatekoolla 40-42...Nyt elopainoa on kertynyt 80 ja vaatekoko 44 krinnaa :([/QUOTE]

Ihan samaa olisin voinut kirjottaa :D
Kohtalotovereita siis

177 cm ja 64 kg, vaatekoko 38/40, farkuissa 29/35". Pitkien lahkeiden löytäminen on todella vaikeaa, varsinkin kun tykkään käyttää korkokenkiä. Mutta Zarasta niitä pitkäkinttuisia löytyy ja muutenkin farkkua on aina hyvin tarjolla melkein kaikilla merkeillä. Ns. siistimmistä vaatteista Andiatalla on pitkää lahjetta.

180 cm, 63 kg. Vaatekoko S (M) tai 36 (38). Vaatteita ostan sieltä, mistä löytyy. Hankalinta on löytää ulkoilupuvun housuja ja takkienkin hihat on monesti liian lyhyet. Mulla siis pitkät jalat ja kädet.

Yhteistyössä