Onko paikalla ketään aitous-tietäjää? (Dior)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja desert
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

desert

Vieras
Mistä tunnistaa aidon baby Dior:n vaatteen?

Nyt on jälleen kerran esillä joka paikassa nuo feikit, että väkisinkin tulee mieleeni että onko Ebaystä ostamani mekko aito vai feikki?

Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja desert:
Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:
tarkista kaikki saumat ja ompeleet nurjalta puolelta,jos on vähääkään epäsiistit niin on melko varmasti kopio.

Kävin tarkistamassa. Oikein siisteiltä näyttivät. Olisiko muita vinkkejä?

entä onko mekko suora ettei saumat vedä yhtään kieroon? Minä ostin huutonetistä feikin juicy couturen veloori asun ja ebaystä aidon ja eron huomasi vetoketjuista ja saumoista välittömästi.

Alkuperäinen kirjoittaja desert:
tarkista kaikki saumat ja ompeleet nurjalta puolelta,jos on vähääkään epäsiistit niin on melko varmasti kopio.

Kävin tarkistamassa. Oikein siisteiltä näyttivät. Olisiko muita vinkkejä?

entä onko mekko suora ettei saumat vedä yhtään kieroon? Minä ostin huutonetistä feikin juicy couturen veloori asun ja ebaystä aidon ja eron huomasi vetoketjuista ja saumoista välittömästi.

Saumat ovat suoria. Mekkoa ei tosin ole pesty vielä kertaakaan joten en tiedä miten käyttäytyy pesussa.
Kuinka tarkkaan aidossa nuo saumat on tehty? Kun taitoin yhden päällipuolen sauman väärinpäin niin sieltä hapsottaa noin 10 langanpätkää. :)
Olen ihan ummikko näissä merkkivaatteissa, ja kun mekon sain, ajattelin että kyllä se on aito, nyt en ole ollenkaan enään niin varma.
Hyvin tehdyltä se tosin vaikuttaa kaikkine yksityiskohtineen, ei ollenkaan "homssuinen".

Kiitos kun viitsit vaivautua!:)

Yhteistyössä