Onko paha? (Kuvat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Arvatkaa paljonko painan? (Olen 164cm pitkä) Näytänkö pullukalta?
Omaan maailman huonoimman itsetunnon, ja vaikka treenaan salilla jatkuvasti, pidän itseäni läskinä löllykkänä.. :(

En nyt kalastele mitään säälipisteitä, haluan vain ulkopuolisen rehellisen mielipiteen, miltä näytän.. Omaan syömishäiriön ja vääristyneen minäkuvan, joten katson itseäni erittäin kriittisesti.:(

Aijaa.com - 8592519.jpg

Kuin omasta peilistäni olisi kuvattu. Itsekin inhoan makkaraani ja reisiäni. Mielestäni omataan kuitenkin ihan normaalivartalot ja periaatteessa laihduttaa ei tarvitsisi, mutta mutta.. Veikkaan, että painat 54kg

Joo-o.. ihan hirveeltä läskiltä näytät. :D Olisko joku 61kg? Jos salilla ravaat, niin lihas painaa.. suosittelen muuten hiukan muuttamaan treeniohjelmaa, jos ei tuloksia näy sen kummemmin. Olisit laittanut kuvan käsivarsista.. niistä näkee parhaiten treenin tulokset. Farkut jalassa nyt näyttää hyvältä kuka vaan normaalipainoinen.. helposti saa löysät piiloon.

54 kg?
Kivalta näytät. Mutta farkkusi eivät istu, saisi olla pikkuisen korkeampi vyötärö ja kenties numeroa isommat tai sitten vain eri malliset. Noista farkuista tulee sellainen vaikutelma, että sinulla on liikakiloja tuon huonon istuvuuden takia.

no varmaan ihan normaali olet..jos olet synnyttänyt niin sulla on ihan normaali maha lapsen saannin jälkeen...paitsi mulla ei oo etes tuollasta ja on 4lasta...23 ikää..oot 163cm pitkä ja painat noin 53? ihan normaali,mut mielestä tyhmää valittaa että on lihava jos oikeesti on ihan normaali

Voi surku teitä - jotka tiedätte että ette ole lihavia ettekä edes pyöreitä - ja silti kidutatte itseänne luuloilla joissa olette liian tukevia.

Sinä olet sopiva, jopa laiha. Ihmisten rakenteet on erillaisia, on paljon naisia joille ei tule lituskamahaa vaikka kuinka sairaalla tapaa laihduttaisivat. Se kuuluu naisen muotoihin ja asia kannattaisi hyväksyä.

Mä NIIIIIIN vihaan nykyistä kauneusihannetta joka on vääristänyt jo liian monen naisen omakuvan. Ne kuvat, joita näätte on ihan oikeasti muokattuja, kuvakulmat ja valot tarkkaan mietitty ja loput photoshopattu. Ne on kuvia, ne ei ole todellisuutta. Ja luurankomallit YÄK, mikään muut ei kuvaa asiaa.

Kiitos kannustavista kommenteista!:)

60kg, en vedä vatsaa sisään, mutta ala maha on tuollainen röllykkä, kyljet melko kiinteät.. Kädet ei ole mulle ongelma, ne on ihan hyvässä kunnossa, siksi en niitä kuvannut.

Noista farkuista.. Mulle sopii paremmin korkempi vyötäröiset, nuo on matalat, mutta vähän liian löysät vyötäröstä (tuumakoko 28).

Oon 3cm lyhyempi ja näytän aikas samalta, luullakseni, reidet tai pyllyn leveys ei näy tossa ja mä painan 62kg. Vedätkö vatsaa sisään? Mulla on aikas litteä vatsa (kuin sullakin, jos sitä et vedä tossa sisään) mutta, mutta, reisissä on varmaan 1/3 mun koko elopainostani. Mielestäni mä voisin poistaa noin5 kg niin olisin sit normaalipainoinen, nyt oon, no, en läski, mutta paksureitinen, reisiläski :)

Yhteistyössä