Onko outoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselijä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyselijä?

Vieras
Onko teistä outoa jos muutaman kuukauden seurustellut pari näkee pääasiassa vain viikonloppuisin, yleensä 3-4 yötä viikossa?

Minulla siis lapsia, mies asuu yksin. Monet tuntuvat ihmettelevän miksi nähdään niin "harvoin" ja jotkut jopa luulevat, että asutaan jo yhdessä.

Onko siis tosiaan niin tavallista että erottua muutetaan saman tien uuden miehen kanssa saman katon alle, että kaikki muu tuntuu ihmeelliseltä?

Ei ole outoa! Minä olen ajatellut, että jos eroaisin, yhteenmuuttoa uuden kumppanin kanssa ei tapahtuisi lainkaan, vaan kaikki pysyisi tapailupohjalla. Eikä sen uuden kumppanin löytymiselläkään olisi mitään kiirettä. En usko, että lapseni ketään isäpuolta noin vain ottaisivat mukisematta vastaan.

mulla on vähän sama juttu. Kun kerran se arki kävi ylitsepääsemättömäksi sen lasten isänkin kanssa, niin miksei se kävisi uuden kumppanin kanssa. Voishan sitä nyt rakkauden huumassa muuttaa yhteen, mutta jossain vaiheessa voisi taas tulla ero. Sitä paitsi meillä on vielä erilainen vuorokausirytmikin, mies tekee pitkää päivää ja menee aikaisin töihin ja on väsynyt töiden jälkeen. Ennemmin sekin kaipaa varmaan rauhaa eikä tätä hulinaa :)

minä näen tapailemaani miestä 1krt/viikko.. en nyt vielä ainakaan painosta näkemään useammin. Molemmilla omat aikataulut jne.. mulla pieni lapsi ja hän taas tekee paljon töitä jne.. saa nyt nähdä tuleeko tästä edes mitään.

Meillä oli miehen kanssa pitkään viikonloppuavoliitto. Se kömpi mun kämpille perjantai-lauantai välisenä yönä ja lähti sunnuntaina. Tätä kesti 6 vuotta ja meillä se toimi (just eri rytmit töiden takia)

Olette seurustelleet vasta pari kuukautta? Mun mielestä näette siinä tapauksessa tosi usein, ja kun sulla on vielä lapsiakin - enemmän ihmettelisin sitä, miten ehditte noinkin usein nähdä!

Yhteistyössä