onko outoa jos

• Viestiketjun aloittaja Mamma kahden muksun
  • Ensimmäinen viesti
Mamma kahden muksun
naisella ei ole ajokorttia?
kun tuli puheeksi eilen tyttöporukassa tuo asia ja kaikista oli melkein outoa jos naisella ei ole ajokorttia.
itse ajoin ajokortin heti kun täytin 18 ..onhan se helpompi liikkua eikä tarvi miestä pyytää kuskiksi joka paikkaan.

tänäänkin menen lääkäriin sairaalaan ja muuten jouduttais lähtee koko poppoo,mies,minä ja kaksi lasta mutta kun on ajokortti niin voi lähteä yksin ja mies jää kotiin lapsien kanssa :)
että onhan siitä jotain hyötyä että on kortti.

mitä mieltä te muut olette?
onko se outoa jos ei ole ajokorttia?

vieras
Minusta on outoa. Ajokortti on nykyään sellainen perusjuttu kuten TV, tietokone tai puhelin. Syyt jo perustelitkin. Se on myös joissain tilanteissa turvallisuuskysymys. Välttämättä ei kaikilla silti tarvitse olla omaa autoa.

Tähän tietysti joku vihreä taas esittää rankat vastaväitteet, mutta ajokortti ei saastuta luontoa.

Mun mielestä ei ole outoa, jos asuu taajamassa hyvien kulkureittien varrella. Mutta jos asuu paikassa, missä julkiset eivät kulje ja jossa pitkät matkat jokapaikkaan, on yhtä outoa, jos ajokortiton on mies tai nainen.

.....
No onhan se outoa.. Mulla ei ole ajokorttia ja olen jo 26.v.
Olen kyllä käynyt autokoulua, eikä olis enää kuin kirjalliset, muutama ajo ja inssi, mutta muutettiin semmoselle pikkupaikkakunnalle missä lähin autokoulu n. 100km suuntaansa, niin siihen se jäi. Ja tietenki neljän vanha esikoinen ja tammikuussa syntynyt juniori on myös osasyy siihen :)
Ja kyllä, tarvin todellakin korttia, välimatkat on pitkät jokapaikkaan, eikä mieskään aina jouda viemään tms..

Yhteistyössä