Onko outoa jos 21-vuotias ei ole koskaan seurustellut/ harrastanut edes yhdenyön juttuja?

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
mie
Itse olen pian täyttämässä 21-vuotta,enkä ole koskaan seurustellut, onko outoa? Tai siis mitä ajattelette siitä? Onhan niitä yhdenyön seksisuhteita ollut tarjolla mutta en halua rueta sellaiseen, säätöjäkin on ollut mutta siihen sitten jäänyt:/ Nimittäin pikkuhiljaa asia on ruennut nolottamaan mua ja ajattelen että kaikki pitää vanhana piikana kohta:/
 
no ite säästelin itseäni 17 vuoteen saakka ja se oli sopiava, olin henkisesti kasvanut ja perillä asioista-eihän se mitään jos toisilla tämä kestää vanhempiin vuosiin, eipähän satu vahinkoja-kai..
 
a
En tiedä outoudesta mutta harvinaista nykyaikoina. Itse myös aloin seurustella eka kerran juurikin 21-vuotiaana eikä sitä ennen juuri miehistä ollut kokemusta. En silti koe jääneeni mistään paitsi. Etene ihan vaan omien tuntemusten mukaan ja anna muiden ajatella mitä haluavat, todennäköisesti eivät kiinnitä mitään huomiota tuollaiseen asiaan.
 
No ei todellakaan ole vaan mielestäni hienoa! Täytän itse kesäkuussa 21v enkä ole ikinä seurustellut eikä ole myöskään ollut yhden illan juttuja. Irtosuhteet ovat vastoin periaatteitani. Haluan harrastaa seksiä vain rakastuneena JA parisuhteessa. :)
 
niisku
ei mun poikaystävä (vai miesystävä kun oli 22v) mitään negatiivista ainakaan ajatellut. Hän oli ollut muidenkin kanssa aiemmin, muttei pitänyt minua mitenkään friikkinä - vaikka minä en ollut ollut.
 
ei...
Itse aloin seurustella ensimmäisen poikaystäväni kanssa kun olin muutamaa kuukautta vaille 20v. Ja olin neitsyt. En todellakaan halunnut sänkyyn kenen tahansa vastaantulijan kanssa. Poikaystävänkin kanssa halusin tutustua ennenkuin sänkyyn mentiin.
Ja muita poikaystäviä ei sitten tullutkaan, eikä minulla siis ole ollut kuin yksi sänkykumppani. Nykyään ollaan naimisissa ja kahden lapsen vanhempia tämän ensimmäisen ja ainoan poikaystäväni kanssa.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mutta mitähän miehet ajattelee 21-vuotiaasta joka on vielä neitsyt?
Mun mieheni ei ainakaan sanonut mitään eikä reaktioistakaan voinut mitään kummastusta päätellä. Eikös se ole miehelle kunniaksi jos saa neitsyyden viedä ;) Ei tosin silloin vielä ollut mieheni mutta nyt on, eli ei ainakaan kovin pahasti säikähtänyt.
 
Ei ole mitenkään outoa. Kyse on valinnasta: kun valittavissa olevia vaihtoehtoja on olemassa, kannattaa mahdollisuus todellakin käyttää. Kaikille seksielämän (tai edes ihmissuhde-elämän) aloittaminen ei ole vapaan valinnan alla.

Mun mieheni harrasti seksiä ekan kerran 22-vuotiaana, eikä hänellä ollut varsinaista deittailukokemusta ennen muhun sekaantumista. Tyypissä ei ole todellakaan mitään vikaa, vaan hänelle ei vain ollut aiemmin osunut sopivaa henkilöä kohdalle.

edit: Nämä jutut eivät siis tapahtuneet milloinkaan ammoisina konservatiivisina aikoina, vaan ihan lähivuosina. Itse olen siis nyt 23, mies 26.
 
vieras
Mun mielestä tuossa ei ole mitään outoa. Mun mielestä ylipäänsä nykyaikana on todella vaikea löytää itselleen sitä mieluisaa kumppania saati yhdenillanjuttua. Ihmiset ei vain kohtaa tai jos kohtaa on parit toisilleen vääriä...
 
km
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ehkä vähän.

Siis jos ei ole seurustellut, deittailut, suudellutkaan koskaan.
Ai sun mielestä pitäis em asioita harrastaa jonkun kanssa tiettyyn ikään mennessä. Ja jos itselle mieleistä ei oo tullu vastaan niin sit kenen tahansa kanssa kunhan saa sanoa ettei oo kokematon näissä asioissa...??
 
vieras
Mullakin oli eka poikaystävä 21-vuotiaana, sitä ennen en ollu edes pussannu ketään. Nykyinen mieheni oli vielä vanhempi. Musta on vain järkevän ihmisen merkki ettei mene mitään yhden illan juttuja hommailemaan jos ei ole vielä oikeaa löytyny.
 

Yhteistyössä