Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:suuri käsityökerho tai moda
ja ihania lasten kaavoja on ottobre-lehdessä
Alkuperäinen kirjoittaja ompelija:juu nuo lehdet on nykyään oikein hyviä, jos taitoa löytyy niin helppo muunnella mieleiseksi
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:suuri käsityökerho tai moda
Ennen vanhaan kangakaupoissa myytiin kaavoja, esim oli joku asukokonaisuus yhdessä paketissa, saksalaisia taisi olla, mahtaakohan sellaisia vielä olla? Siis tämän päivän tyyliä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:burda? sen niminen kai tais olla ..semmosessa muovipussukassa
Mut sitä en tiiä onko siinä kokonaisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:suuri käsityökerho tai moda
Ennen vanhaan kangakaupoissa myytiin kaavoja, esim oli joku asukokonaisuus yhdessä paketissa, saksalaisia taisi olla, mahtaakohan sellaisia vielä olla? Siis tämän päivän tyyliä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :On niitä edelleenkin, ja vaihtoehtoja on useita, Vogue, Burda ja on niitä muitakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ommella en osaa, mutta eikö käsityölehdissä ole enää kaavoja.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ommella en osaa, mutta eikö käsityölehdissä ole enää kaavoja.
Onhan niissä, katselin just kirjastossa uusia lehtiä, ei vaan ollut just sellaista hametta, jonkalaisesta minulla on olemassa haave. eihän sitä yleensäkään just sitä mielikuvan mukaista löydäkään :ashamed: tai ainakaan kangasta
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Sit pitää soveltaa. Joko kaava semmoisesta, mikä on mahdollisimman lähelle + oma muokkaus tai sit omasta päästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Mulla on ainaki tähän mennessää onnistuu ihan kohtalaisesti, ku oon ihan vaan valmiista vaatteista kattonu mallia. Ja muokannu sit vaan oman mielen mukaan. Tai sit oon vaan keksiny kaavat päästä. Ei oo vaikeeta, vaatii vaan vähän miettimistä, mittaamista ja laskemista.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Meilläpäin kirpparil on usein hyviä kaavoja myynnis ja sit käytän kummitätini kaavavarastoa hyväkseni.Pari kertaa oon myös kierrätyskeskukselta löytäny kaavoja tai sit ostanu sieltä jonkun vaatteen ja purkanu sen kaavoiks itelleni.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Saako sitä kaavapaperia ostaa kangaskaupoista? Muistaakseni? Kunnon sakset pitää myös ostaa, entiset kangassakseni ovat suistuneet keittiökäyttöön