Onko Oliver jo ihan kulunut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimeä vailla..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimeä vailla..

Vieras
Onko nimi Oliver jo ihan liikaa "käytetty"? Meidän tuttavapiiristä ei jostain syystä löydy, mutta kyllähän tuo todella yleinen on..

Pojalle nimeä mietimme, toinen nimi olisi Henrik.

Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan..

Itse tunnen ainakin 6 Oliver-nimistä poikaa joten minun silmissäni se on kulunut nimi. Mutta 2011 ikäluokasta en osaa sanoa, onko yleinen, nuo tuntemani pojat ovat 6-8-vuotiaita.

Aika kulunut, mutta ei kyllä munkaan tuttavapiirissä ole Olivereja. Johtunee siitä, että ei ole nuoria lapsia kovin tuttavapiirissä. Olivereja on eniten lapsissa...

Esikoinen meillä on Ellen ja perheemme yleisin nimi on. Siltikään päiväkodissa tai tuttavapiirissä ei ole yhtään.

Pidän myös Oliver nimestä kovast ja sopisi kivasti esikoisen nimen kanssa yhteen, olematta kuitenkaan liian samanlainen.

Joo no niinpä se taitaa olla.

Sitten niitä ehdotuksia, melellään "pehmeä" nimi. Eikä r-kirjainta.

Roope ja kristian löytyy molemmat lähipiiristä ja niissä se r-kirjainkin.

Samuelin voisin ottaa listalleni. Alkuun vähän outo mun makuun, mutta mitä enemmän mielessäni tavaan, niin kivahan se on.

En tunne yhtään Oliver nimistä,miusta kiva nimi.

Aaro/ Aaron
Aleksanteri
Ahti
Aleksis
Jesse
Jousia
Olavi
Ossi

En tunne yhtään Oliver nimistä ihmistä ja tykkään nimestä tosi paljon. Hyvä nimi, anna vaan. Kakkoselle olis saatettu antaa Oliver nimeksi, mutta oli vaan kahden päivän heitto syntymäpäivään nähden niin ei sit annettu.

Aapokin on tosi ihana, mutta mies ei yhtään tykkää. Elias on tosi kiva, mutta mulla ja sisaruksilla on kaikilla samat alkukirjaimet, niin se vähän sulkee noi e-alkuiset pois. En tykkää.

Jotenkin mä jo ajattelenkin vauvaa Oliverina, jospa oottelis näyttääkö poika nimeltä sitten yhtään.

Kiitos kaikille hyvistä ehdotuksista!

Yhteistyössä