Onko olemassa toimivaa ryppyrasvaa?

Onko joku löytänyt hyvän ja toimivan ryppyvoiteen kasvoille? En jotenkin voi luottaa mihinkään, mitä valmistajat itse mainoksissaan sanovat, mutta kait ne silti voi toimia, kun niitä kerran markkinoilla on?

Hakusalla siis 30+ ikäiselle, kuivalle ja atooppiselle ennen aikojaan rypistyneelle iholle tehokas ihmevoide, onko vinkkejä? =)
 
http://www.oriflame.fi/prod/catalog/SkuDetailCategoryCheck.jhtml?SKUID=1105_fi_FI&PRODID=1105_fi_FI&CATID=scSkindividual_fi_FI&search=false&noMenu=

Tälläistä kokeilen nyt silmien ympärille. Ainakin sitä on helppo käyttää ja siksi sitä tulee laitettua kiireessäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
http://www.oriflame.fi/prod/catalog/SkuDetailCategoryCheck.jhtml?SKUID=1105_fi_FI&PRODID=1105_fi_FI&CATID=scSkindividual_fi_FI&search=false&noMenu=

Tälläistä kokeilen nyt silmien ympärille. Ainakin sitä on helppo käyttää ja siksi sitä tulee laitettua kiireessäkin.
Tuossa luvataan, että siloittaa ryppyjä, oletko huomannut, että oikeasti tekisi näin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
http://www.oriflame.fi/prod/catalog/SkuDetailCategoryCheck.jhtml?SKUID=1105_fi_FI&PRODID=1105_fi_FI&CATID=scSkindividual_fi_FI&search=false&noMenu=

Tälläistä kokeilen nyt silmien ympärille. Ainakin sitä on helppo käyttää ja siksi sitä tulee laitettua kiireessäkin.
Tuossa luvataan, että siloittaa ryppyjä, oletko huomannut, että oikeasti tekisi näin?
Oikeasti en ole katsonut itseni niin pitkään peilistä. Monta rasvapurkkia olen ostanut, mutta eihän se rasva auta, jos ei sitä levitä naamaansa. Tuossa ei tarvitse käsiään sutata vaan rullailla vähän edestakaisin samaan tyyliin kuin huulikiiltoa teininä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Siis eihän tätä kukaan usko :whistle: mut mä vannon Avonin Anew Ultimate-eliksiirin nimeen. Sain suun ympäriltä vekin pois B)
No niin! Todistettavasti siis toimii! :D

Mistä Avonia saa ja onko kallista?

Avonia saa esim. miulta tilattua, sekä kuvaston ja näytteitä sekä tuoksuja vähän. Tuo Eliksiiri on tosi hyvää, ja pieni määrä riittää ja yövoiteen kanssa teho vielä parantuu.

Avonilla on mm.
Clinical sarjasta ryppyjä silottava yövoide ja Thermafirm kasvoja kohottava voide, silmänympärysvoide ylä- ja alaluomelle
Ultimate eli kultasarja ikääntymistä vastaan, ja nyt kun tilaa tuota ultimaten tuotteita 24,90eurolla saa huivin kaupan päälle arvo n. 13e
 
Mä olen joskus tutun tutulta tilannut sellaisen (hetki hakee purkin...) kuin avon anew alternative- silmänymp. voiteen. Kuulema hyvä, mutta kohta purkki tyhjä enkä ole huomannut mitään eroa. Onkohan mulla edes oikeaa täsmävoidettakaan käytössä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Mä olen joskus tutun tutulta tilannut sellaisen (hetki hakee purkin...) kuin avon anew alternative- silmänymp. voiteen. Kuulema hyvä, mutta kohta purkki tyhjä enkä ole huomannut mitään eroa. Onkohan mulla edes oikeaa täsmävoidettakaan käytössä?
se on hyvä jos on esim. tummia silmänympäryksiä niitä vaalentaa yms. mut ite tykkään enemmin tosta Clinicalin kaksosaisesta.
 

Yhteistyössä