Onko OK? Veljen ja sisaren väleistä?!

• Viestiketjun aloittaja Kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti
Kyllästynyt
Kun miesystäväni hyvinkin usein koittelee siskonsa rintoja yms. puristelua ja kutittelua, siis aivan "leikin varjolla" ja muutenkin heillä on aivan erityisen lämpimät välit, tapaavat monta kertaa viikossa, mies viettää siellä lähes kaikki vapaa-ajat tehden pihahommia ym puuhailua.
Siis selvennykseksi tällä siskolla on oma mies myös ja lapsia, eikä tuossa liene mitään seksuaalista, mutta jotenkin tuo liika "läheisyys" häiritsee.
Ja varsinkin kun mies viettää siellä kaikki vapaa-ajat ja toivoo minunkin viettävän, niin ei meidän oma suhde pääse kehittymään lainkaan. Olen vaan siellä ja katselen heidän huvitteluaan... Ollaan oltu yhdessä 1/2v. Mutta en tiedä miten kauan.... :/

:eek:

Minun veljeni on meillä aina välillä, mutta kylläkin MIEHENI kaverina...
Pelaavat tietokoneella, saunovat ja käyvät kaupassa (ottaen osan lapsista mukaan ja naureskelevat että näyttävät "homppeli-parilta" ) ... Sitten siskoni mies lyöttäytyy usein jengiin mukaan...

No joo, ei tulis mieleenkään että veli kävis rintoihin kiinni.
Miusta sisarusten ei tule kosketella toisiaan "seksuaalisille alueille" edes leikillään aikuisiässä. Jokin pepulle läppäisy menee vielä leikin varjolla, muttei mikään rintojen puristelu. Halata voi ja sylikkäinkin istua, muttei mitään puristeluja.

:eek: No tuota läheiset välit on vähän eri juttu kuin hiplailu. Mutta kait tuokin on huumorintajusta kiinni? Mutta mun huumorintaju ei riittäisi ihan tollaseen ja uskoisin ettei kyllä monen muunkaan..

Tuosta tuli mieleen se Osbornes (vai Osbournes) sarja kun Ozzy kerran juurikin läpällä puristeli Kellyn tissiä.. musta se oli tosi etovaa.. :x

vieras
voiko oikeasti olla mustasukkainen miehen siskolle? Voi pyhä perke... Tottakai se haluaa olla sisarensa kanssa. Se on kuitenkin ollut hänen elämässään kauan ennen sinua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voiko oikeasti olla mustasukkainen miehen siskolle? Voi pyhä perke... Tottakai se haluaa olla sisarensa kanssa. Se on kuitenkin ollut hänen elämässään kauan ennen sinua.
Mutta ei toi utareiden puristelu kuulosta lainkaan normilta. :kieh: Hitto jos mun veli tulis mua puristeleen niin,jätämpä sanomatta....

kuulostaa aikas pöhkölle. Meillä ei todellakaan edes leikillään veljeni tulis hiplailee... ei todella. Kyllä mottaisin kuonoon jos koskis, ei veljen kuulu edes hiplailla.

On kyllä aikas omituista... jo se, että miesystäväsi haluaa viettää kaiken vapaa-aikansa siskonsa luona, on jotenkin epänormaalia. Kai nyt jokainen haluaa viettää rakastettunsa kanssa kahdenkeskistäkin aikaa, oli miten lämpimät välit sisaruksiin tahansa. Sitten tuo hiplailu on luku sinänsä. Minusta se ei kuulu normaaleihin siskon ja veljen väleihin edes leikin varjolla.

Yhteistyössä