Onko ok tarjottavat sukulaisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meille tulee sunnuntaina sukulaiset pojan synttäreille. Kaikki tulevat lähiympäristöstä.

Suunnittelin alustavasti seuraavia tarjottavia:
- täytekakku (kerma-rahkatäyte ja mangoa, päälle karkkia)
- juustokakku ja päälle jotakin marjaa, varmaan vadelmaa
- kuivakakku (suklaasta)
- kaura-suklaamurukeksit
- kinkkupiirakka
- lihapasteijat

Tarvitaanko jotain muuta tai korvaisitko jonkin jollain muulla?

toi on hyvä. ite laittaisin vielä pop corn /+ sipsit ja karkkeja. Jos ei noi käy niin vaikka porkkana ja kurkkutikkuja popsittavaksi. oletettavasti juotavat tulee tohon päälle tietty.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
mä varmaan vaihtaisin tuon kuivakakun (ellei erikseen ole toivottu) johonkin suolaiseen, tai jättäsin vaan pois.

Tuo kuivakakku on sellainen, jota yleensä meillä käytäessä odotetaan pöytään. Se on siis "se Fazerin sininen -kakku", jossa on isoja suklaanpaloja. Itse olen jo syönyt itseni siitä irti, mutta sukuun uppoaa edelleen :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä varmaan vaihtaisin tuon kuivakakun (ellei erikseen ole toivottu) johonkin suolaiseen, tai jättäsin vaan pois.

Tuo kuivakakku on sellainen, jota yleensä meillä käytäessä odotetaan pöytään. Se on siis "se Fazerin sininen -kakku", jossa on isoja suklaanpaloja. Itse olen jo syönyt itseni siitä irti, mutta sukuun uppoaa edelleen :)

Silloin varmasti kannattaa tarjota, kuulostaa Hyvältä! Usein vaan muuten kuivakakut tekee heikosti kauppansa. Itse varmaan lisäisin tarjoiluihin voileipäkakun (vaikka kala), tosin osittain vain siitä syystä, että itse pidän voileipäkakusta mutta en viitsi niitä "arkena" tehdä.

NAM fazerin sinistä!!!! meillä kanssa juhlat tulossa ja voisin kokeilla tota kakkua. Saisko ohjeen? En ole mikään hyvä leipoja, joten onko vaikea tehdä? Yleensä kuivakakut paranee päivän parin päästä eli sen voisi tehdä jo valmiiksi, ei jäisi kaikki juhlapäivän aamuun.

Meillä voileipäkakku on niiin pop, että varmaan tekisin sen noiden suolaisten tilalle. Mutta siinä on se ongelma, että yleensä lapset ei siitä niin välitä, joten pasteijat ja piiraat on turvallisempi vaihtoehto.

Joten taidan siis vastata, että erittäin hyvät tarjoilut olet suunnitellut :)

Mä en osaa tehdä voileipäkakkuja, joten unohdan ne. Mainitut kasvispiirakkavaihtoehdot kuulostivat hyviltä, nam! Täällä on tuon kuivakakun ohje: http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/60173/Fazerin%20sininen%20kakku. Muista jättää suklaanpalat isoiksi, vähintään 0,5 x 0,5 cm.

Meillä on kans synttäritarjottavat mietinnän alla..nyt ollaan päädytty siihen että täytekakun ja kaupan keksien lisäks tehdään pikkupitsoja (tod.näk. jauheliha- ja tonnikalatäytteisiä ), mutakakkua ja muffinseja. Meille tulossa sen verran vähän porukkaa että uskoisin noiden riittäävän:)

Hyvältä kuulosti ap:n tarjoilut.

Mä en osaa tehdä voileipäkakkuja, joten unohdan ne. Mainitut kasvispiirakkavaihtoehdot kuulostivat hyviltä, nam! Täällä on tuon kuivakakun ohje: http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/60173/Fazerin%20sininen%20kakku. Muista jättää suklaanpalat isoiksi, vähintään 0,5 x 0,5 cm.

Tuosta jää mukavasti se toinen puoli levystä tekijälle palkaksi :p .

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

Tuosta jää mukavasti se toinen puoli levystä tekijälle palkaksi :p .

Unohdin tietenkin sanoa... Mä laitan aina enemmän sitä suklaata, reilut 3/4 levystä. Jää siitä vielä suuhun muutama pala :)

Alkuperäinen kirjoittaja pientä popsittavaa:
kiitos mä kokeilen tota suklaakakkua ensi kerralla. Varmaan tarkoitus laittaa vahvaa kaakaojauhetta mutta taidan laittaa tavallista. nam nam

Kannattaa ehdottomasti laittaa tummaa, vaaleasta tulee liian mauton.

Yhteistyössä