onko "oikein"ruveta uuteen suhteeseen kun exäni on raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ukko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"ukko"

Vieras
eli esimerkki:miehellä on alle kouluikäisiä lapsia kahdelle naiselle 3 ja toiselle heistä nyt 4jäs tulossa,lähtisitkö itse tälläiseen suhteeseen?
onko se sinusta teoreettisesti oikein vai pitäisikö isän vielä odottaa ja keskittyä lapsiin vaan tällä hetkellä?

Mun neuvo sulle on , etta juokse nyt hemmetin lujaa eroon niista kahdesta naisesta ja etenkin siita raskaana olevasta ja aloita uusi ja hedelmallinen suhde vereksen naisen kans ja sitten kun han on raskaane niin taasen haet uuden naaraan.
Toivottavasti tein itseni selvaksi!

ei kumpikaan exä halua ukkoa takaisin,erostakin jo aikaa hetki mutta miksi pitäisi odottaa jos mies kokee että on löytänyt sielunkumppaninsa ja ei halua olla yksin.

[QUOTE="ukko";28872821]ei kumpikaan exä halua ukkoa takaisin,erostakin jo aikaa hetki mutta miksi pitäisi odottaa jos mies kokee että on löytänyt sielunkumppaninsa ja ei halua olla yksin.[/QUOTE]Kylla varmasti loydat sielunkumppaneita.
Onhan sulla jo tuota kokemustakin.
Go get it!

niin se varmaan niiden edellisten kanssa on meinannut löytäneensä ja sitten huomaat itsekin yhtäkkiä olevasi vatsa pystyssä ja yksin.... En lähtis. Normaali ihminen oppii viimeistään yhdestä pieleen menneestä parisuhteesta, jos on takana jo useampia sekä vielä lasten kanssa, niin saisi olla aika pitkä seurusteluaika että voi olla varma siitä millainen toinen on sitten kun arki koittaa....

plus että kenen mielestä se raskaana oleva ex on hankala? Miehenkö? Ja kerran vikittelee vieraita naisia tuohon malliin, niin en oikein taitaisi äijää uskoa... pahimmillaan kotona on äitiyden onnea hellivä nainen jolla ei ole aavistustakaan että ukko etsii jo uutta..

tää uusi nainen ja ex ovat tavanneet,ex sanoi että sama mitä teen mutta että uuden pitää pysyä lapsista kaukana,mutta eihän ukon tartte lupaa kysellä mitä tekee omnien lasten kanssa.

Ei minun tarvitsisi mennä edes moraalisten pohdintojen asteelle tuossa tilanteessa. Edes käytännönläheiset rahkeeni eivät riittäisi siihen, että minun pitäisi ryhtyä neljän täysin vieraan lapsen ajoittaiseksi sijaiskasvattajaksi sekä samanaikaisesti huithapelin tuuliviirin miehen vaimokkeeksi.

[QUOTE="ukko";28872849]elareita 20e per lapsi,kela maksaa loput ei ole varaa enempää.vuokra ym itsellä kovat.ja en ole nöitä kaikkia lapsia halunnut mutta äidit ei aborttiin suostuneet.[/QUOTE]

Vittu mikä pukki. :headwall: Jos on pakko pökkiä kaikkea mikä liikkuu, niin sitten on syytä ihan ITSE huolehtia siitä kortonkin käytöstä tai pistää ne piuhansa poikki, juos ei halua seuraamuksista vastuutaan kantaa! Tai mun puolesta tuollasilta sais repiä ne pallit vallan huitsin nevadaan... Kuka sanoo, että ehkäisy on vain naisten tehtävä? Urpo! Mä ainakin sylen tuollasia ukkoja päin näköö... *pthyi*

• Tykkää
Reactions: Eleonoora86
[QUOTE="ukko";28872761]eli esimerkki:miehellä on alle kouluikäisiä lapsia kahdelle naiselle 3 ja toiselle heistä nyt 4jäs tulossa,lähtisitkö itse tälläiseen suhteeseen?
onko se sinusta teoreettisesti oikein vai pitäisikö isän vielä odottaa ja keskittyä lapsiin vaan tällä hetkellä?[/QUOTE]

Mikä helvetin siitos sonni sinä olet?

Yhteistyössä